اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قدس گیلان:

امام حسین (ع) پاسدار واقعی حماسه عاشورا بود

خبرگزاری فارس: سپاه قدس گیلان اعلام کرد: امام حسین (ع) پاسدار واقعی در حماسه عاشورا بود و پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تاسی از این شجاعت در راه حفظ ارزش‌های والای اسلام و انقلاب جانفشانی می‌کنند.

امام حسین (ع) پاسدار واقعی حماسه عاشورا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپاه قدس گیلان امروز با صدور اطلاعیه‌‌ای به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و با تبریک اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: سیره امام حسین (ع) الگوی تکامل‌بخش و تکمیل‌کننده ویژگی‌های یک پاسدار واقعی است و حضرت سید‌الشهدا (ع) به ما آموخت که در مقابل ظلم و ستم و حکومت جابر چه باید کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: پاسداری از دین و حریم الهی با نام حسین (ع) آزین بسته شد و این یکی از امتیازات جامعه پاسداری است که خاطره دوران پاسداری ایشان برخوردار از خاطره عاشورایی است.

سپاه قدس گیلان در ادامه اطلاعیه خود ذکر کرده است: حسین (ع) یک پاسدار واقعی در حماسه‌ای ماندگار به نام عاشورا است و از دینی پاسداری کرد که در آن مراسمی از فکر، برنامه، هدف، آگاهی‌بخشی و معرفت‌دهی است و آغاز نهضت 15 خرداد یکی از برکات این مراسم بوده و در عصر حاضر نیز انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی ملت‌ها با بهره‌گیری از این فرهنگ عاشورایی تداوم می‌یابد.

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است: پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از شجاعت، مردانگی، استواری، ایمان و فضائل اخلاقی امام حسین (ع) در راه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی صحنه‌های فراموش نشدنی آفریدند و سرمشق جوانان مومن و آزادیخواه جهان شدند.

سپاه قدس گیلان، پایبندی خود را به شاخص‌های اصلی نظام که همانا عدالت‌خواهی، استقلال و آزادی، استکبار‌ستیزی، مردم‌گرایی، مستضعف نوازی و پرهیز از اسراف و زندگی اشرافی‌گری است را اعلام کرده و با پیروی از شهیدان عالم، آماده جانفشانی در راه تحقق ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول