اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف کرمان خبر داد ‌

وقف ملک 6 میلیارد ریالی در ‌کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف شهرستان کرمان از وقف ملک 6 میلیارد ریالی در شهرستان ‌کرمان خبر داد.

وقف ملک 6 میلیارد ریالی در ‌کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، محمد میرزایی اظهار داشت: ‌حاج‌محمد انجم‌شعاع در اقدامی خداپسندانه شش دانگ‌ عرصه و اعیان خانه شخصی خود را به ارزش 6 میلیارد ریال وقف بر ساخت و احداث  تکیه حضرت علی اکبر (ع) کرد.

وی با بیان اینکه ملک مذکور 724 متر ‌مربع مساحت دارد، افزود: واقف هدف خود را از وقف این ملک قرار گرفتن در زمره اشخاص نیکوکار‌، برگزاری مراسم مختلف اعم از نماز جماعت، اعیاد و سوگواری‌ها به ویژه اقامه مجلس تعزیه‌داری بر سوگواران خامس آل‌عبا در ماه‌های محرم و صفر معین کرده است.

میرز‌ایی خاطر‌نشان کرد: تولیت ملک مذکور ‌در زمان حیات ‌بر عهده خود واقف است و بعد از آن نیز به فرزندان ذکور خود واگذار شده است.

رئیس اوقاف شهرستان کرمان وقف‌های جدید سال جاری در شهر کرمان را دو مورد عنوان ‌و تصریح کرد: وقف‌های جدید باید به سمت ترویج فرهنگ قرآنی سوق داده ‌و مفاهیم و دستورات قرآن باید توسط وقف در زندگی عامه مردم پیاده شود.

میرزایی ‌با بیان اینکه وقف اموال در راستای رفع نیازهای جامعه و انجام کارهای خیر همواره باقی می‌ماند و موجب باقیات و صالحات برای واقف می‌شود، ابراز داشت: با توسعه و نهادینه شدن فرهنگ وقف و ایجاد نگرش صحیح این سنت حسنه شاهد رفع فقر در جامعه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی مناسب و در خور شأن شهر کرمان هستیم.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول