اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت استاندار صورت می‌گیرد

تجهیز 250 خانه قرآن در روستاهای پرجمعیت مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سومین اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران از ساخت و تجهیز 250 خانه قرآن در روستاهای بالای هزار خانوار در مازندران خبر داد.

تجهیز 250 خانه قرآن در روستاهای پرجمعیت مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، بهروز کریم‌نژاد صبح امروز در بازدید از فعالیت‌های اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی سوادکوه با اشاره به برگزاری انتخابات اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآن مازندران گفت: اتحادیه سوم موسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران در طول فعالت خود 23 جلسه برگزار کرده است که تشکیل اتحادیه شهرستانی، آموزش مدیران در حوزه رایانه و مدیریت، بیمه معلمان قرآنی، مجوز پیش دبستانی و اخذ تسهیلات بانکی بخشی از فعالیت‌های این اتحادیه بود.

مدیرعامل سومین اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران با تاکید بر اینکه تعامل به عنوان نخستین شرط فعالیت فرهنگی و دینی محسوب می‌شود، افزود: کسب رتبه اول اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران با 143 امتیاز از مجموع 155 امتیاز بیانگر توانایی این اتحادیه در بین 31 استان کشور در حوزه قرآنی است.

وی با تقدیر از تعامل مناسب استاندار مازندران برای ارتقای فعالیت‌های قرآنی استان به موافقت استاندار با ساخت و تجهیز 250 خانه قرآن در روستاهای بالای هزار خانوار و اخذ اعتبار 10 میلیون ریال برای هر 250 خانه قرآنی استان مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: 60 میلیارد ریال اعتبار بانکی برای فعالان قرآنی مازندران اخذ شده است.

منتخب اول چهارمین اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران که با کسب 202 رای به عضویت مجدد اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی انتخاب شد، افزود: 95 درصد طرح‌های اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران توسط مؤسسات و خانه‌های قرآنی انجام می‌شود.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول