اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

دبستان خاص قرآن در شهر بهار راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بهار گفت: امسال دبستان خاص قرآن در شهر بهار راه‌اندازی می‌شود.

دبستان خاص قرآن در شهر بهار راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار اظهار داشت: سند تحول بنیادین یکی از اسناد مهم و تأثیرگذار در این سیستم است که در قالب 130 راهکار آمده که در دو بعد ساختار و محتوا از مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی گفت: در این سند به آموزش قرآن و مباحث دینی و نیروی انسانی توجه خاصی شده و در شهرستان نیز شش کمیته ساماندهی نیروی انسانی، فضای آموزشی، آموزش نیروی انسانی، قوانین و مقررات، تحلیل محتوای درسی و ارزیابی و نظارت تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار ادامه داد: در شهرستان دوره‌های آموزشی تخصصی در حال برگزاری است و هیچ مشکلی در رابطه با تأمین نیروی انسانی نداریم.

وی اضافه کرد: سنجش سلامت یک هزار و 122 نفر از نوآموزان پایه اول تا پایان تیر ماه در شهرستان ادامه دارد و در بحث پرورشی در مسابقات فرهنگی و هنری 25 رتبه استانی و در مسابقات قرآن و نماز 21 رتبه استانی کسب کرده‌ایم.

زارعی اظهار داشت: تعهدات خیرین امسال 580 میلیون تومان بوده که نسبت به سال قبل سه برابر رشد داشته است.

وی در ادامه افزود: امسال دبستان خاص قرآن در شهر بهار راه‌اندازی می‌شود و 38 کلاس درس نیز در چهار آموزشگاه امسال تخریب و بازسازی می‌شود.

امام جمعه بهار گفت: آموزش و پرورش به رسالت پیامبران نزدیک است که معلمان باید قدردان این نعمت بزرگ باشند و امروز به پرورش باید توجه وی‍ژه‌ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اظهار داشت: امروز دشمن از طریق پرورش نادرست و غیر اسلامی جوانان ما را هدف قرار داده که باید همه با هم دست به دست هم داده و این سیستم را یاری کنیم تا هوشیارانه توطئه‌های آنان خنثی شود.

 وی اضافه کرد: آموزش و پرورش زیربنای اصلی توسعه است و باید تمام دستگاه‌ها یاریگر این سیستم باشند زیرا با پرورش نیروی انسانی مناسب کشور به رشد و پیشرفت خواهد رسید.

 معاون فرماندار بهار گفت: فضاهای آموزشی شهرستان جوابگوی نیاز نیست و فضاهای فرسوده شهرستان باید نوسازی شود و برخی مدارس فضای مطلوبی ندارند که نوسازی مدارس باید توجه ویژه‌ای به شهرستان بهار داشته باشد.

علی سلطانی‌راد افزود: همه باید آموزش و پرورش را یاری کنیم تا در آینده دچار بحران نشویم و خیرین نیز باید کمک‌های خود را در این سیستم مورد نظر قرار دهند چرا که اعتبارات دولتی جوابگوی نیاز نیست.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول