اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی شهرستان ساری خبر داد

تاسیس خانه‌ قرآن در روستاهای 150 خانواری ساری

خبرگزاری فارس: معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساری از تاسیس خانه‌های قرآنی در روستاهای بیش از 150 خانوار مرکز مازندران خبر داد.

تاسیس خانه‌ قرآن در روستاهای 150 خانواری ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام حسین زارع بعدازظهر امروز در شورای اداری شهرستان ساری که در فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه سازمان تبلیغات خدمات فرهنگی مناسبی به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌دهد، اظهار داشت: فعالیت‌های مسجد محوری از سری کارهای فرهنگی است که در ایام مختلف مذهبی در مساجد برگزار می‌شود و به رسالت الهی خود می‌پردازد.

وی سازماندهی هیئت‌های مذهبی را از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: با افزایش هیئت‌های مذهبی در سطح جامعه مواجه هستیم که سازمان تبلیغات به عنوان متولی به ساماندهی هیئت‌های مذهبی پرداخته است که در سطح شهرستان ساری 600 هیئت کدگذاری شدند.

این مسئول از فعالیت 300 کانون مداحان در مرکز مازندران خبر داد و یادآور شد: کانون‌های فرهنگی مداحان در شهرستان ساری نیز به ساماندهی رسیدند.

زارع با اشاره به اینکه بیش از 70 عنوان برنامه‌های قرآنی در سطح کشور و شهرستان‌ها تعریف شده است، اظهار داشت:  تاسیس موسسات قرآنی در سطح شهرستان ساری و میاندرود و نیز تاسیس خانه‌های قرآنی در روستاهای بیش از 150 خانوار در برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی مرکز مازندران قرار دارد.

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساری اجرای طرح نخبه‌پروری جوانان را از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی ساری دانست و گفت: طرح نخبه‌پروری در حوزه جوانان با استقبال خانواده‌ها مواجه شد که این طرح در سطح شهرستان ساری مستمر است.

وی پرداختن به بحث سایبری را مورد تاکید ارشد سازمان تبلیغات کشور اعلام کرد و اذعان داشت: سایت تبیان خدمات وسیعی را در سطح کشور و استان ارائه می‌دهد که در شهرستان ساری مورد استقبال همه اقشار قرار گرفته است.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول