اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

برترین‌های مسابقات قرآن کوهبنان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: افتخارآفرینان مسابقات قرآن و معارف اسلامی شهرستان کوهبنان تجلیل شدند.

برترین‌های مسابقات قرآن کوهبنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، بعد از ظهر امروز مراسم تجلیل از افتخارآفرینان مسابقات قرآن و معارف اسلامی با حضور جمعی از مسئولان در کوهبنان برگزار شد.

محمدجواد یوسف‌زاده رئیس بنیاد نهج‌البلاغه کوهبنان در این آیین اظهار داشت: از دیدگاه نهج‌البلاغه کسی انسان کامل به شمار می‌رود که نسبت به همه ارزش‌ها و فضیلت‌های اخلاقی توجه داشته باشد و سعی و تلاش فراوان در راستای تقویت آنها به خرج دهد و روز و شب از یاد خدا و شکرگزاری از نعمت‌هایش غفلت نورزد.

وی افزود: فراگیری علم و دانش و شناخت راه هدایت نخستین مرحله برای انسان در راه رسیدن به کمال است پس از آن به کارگیری دستورات الهی در زندگی و دوری از غفلت زدگی و پرهیز از آرزوهای دروغین و استقامت در مسیر هدایت و فاصله نگرفتن از آن بزرگ‌ترین عامل برای دستیابی انسان به سعادت و کمال است.

یوسف‌زاده تصریح کرد: یاد خدا و آخرت یکی از ویژگی‌های برجسته انسان‌های کامل است.

رئیس بنیاد نهج‌البلاغه کوهبنان اذعان داشت: تقوا، برجسته‌ترین ویژگی بندگان شایسته خداوند است و یکی از اساسی‌ترین مباحث علم اخلاق به شمار می‌رود که در آیات قرآن و روایات اسلامی نسبت به آن بسیار سفارش شده است، زیرا اگر تقوا در وجود انسان جا گرفت، فضایل اخلاقی دیگر نیز به دنبال آن تقویت و غفلت‌زدگی و ارتکاب به گناه هم کمرنگ می‌شود.

به گزارش فارس در پایان این مراسم  از سمیه رهنما، زهرا قطبی، فرزانه توکلی، مطهره جوزا، فاطمه محمدحسنی، فاطمه روح‌الامینی، فرزانه اکبری، محمد اسماعیلی، علیرضا شفیع‌زاده، محمداحسان جعفری، سیداحمد روح‌الامینی، احسان صالحی، احمد ایزدی، وحید قاسمی و محمدحسین خالداری با اهدای هدایایی تجلیل شد. 

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول