اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

تابلوهای قرآنی در سطح شهر یاسوج نصب شد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 50 تابلو مزین به آیات قرآن کریم در سطح شهر یاسوج با هدف ترویج فرهنگ قرآنی نصب شد.

تابلوهای قرآنی در سطح شهر یاسوج نصب شد

اسحاق آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و به جهت آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با آموزه‌های قرآنی تعداد 50 تابلو مزین به آیات قرآن کریم در سطح شهر یاسوج نصب شد.

آقایی اظهار داشت: این آیات نورانی توسط هنرمندان حوزه هنری روی "فیمبورد "خطاطی شده‌اند و در مکان‌های مختلف شهر از جمله ادارات، بیمارستان‌ها، مکان‌های تفریحی نصب شده است.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: ترویج فرهنگ قرآنی نیازمند برنامه‌ریزی جامع است، قرآن جمیع همه دانش‌ها و منبع نور بوده و این کتاب آسمانی راهنمای انسان و جهان به عالم قدس است و در سایه قرآن کریم انسان رستگار ‌‌می‌شود.

این مسئول هدف از نصب این آیات قرآنی را ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر با کلام وحی بیان کرد و افزود: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در برنامه‌های فرهنگی توجه خود را به ترویج هنر دینی با الهام از قرآن، الگو‌پذیری از سیره و سنت پیامبر و زندگانی ائمه معصومین قرار داده است.

 

این مسئول فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره داستان‌نویسی با موضوع مهدویت در تیرماه سال‌جاری گفت: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امسال نیز به روال سال‌های گذشته گام مهمی را در ترغیب جوانان و هنرمندان به روی آوردن به مؤلفه‌های دینی و اسلامی و ارائه آثار دینی خود به اقشار مختلف در استان برمی‌دارد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول