اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای هجدهمین سال متوالی

طرح «تابستان با قرآن» در ابرکوه اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه گفت: در راستای تحقق و نشر فرهنگ غنی قرآن و عترت در جامعه اسلامی، طرح «تابستان با قرآن» در ابرکوه اجرا می‌شود.

طرح «تابستان با قرآن» در ابرکوه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، مجتبی عزیزی عصر امروز در سی و دومین جلسه هیئت مدیره بزرگترین بنیاد قرآنی کشور در ابرکوه اظهار داشت: آشنایی آحاد مختلف جامعه از سنین هفت تا 60 سال، هدف طرح «تابستان با قرآن» است که برای هجدهمین سال متوالی در ابرکوه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به پیشینه 17 ساله این طرح و بررسی نقاط قوت و ضعف آن و بر اساس نیازسنجی‌های به عمل آمده، 20 دوره آموزش عمومی و تخصصی قرآن برای گروه‌های مختلف سنی در قالب 35 کلاس مختلف برنامه‌ریزی شده است.

عزیزی یادآور شد: امیدواریم مخاطبان در این دوره‌های آموزشی ضمن فراگیری آموزش‌های قرآن و معارف اهل بیت (ع)، پرورش استعدادها و خلاقیت در زمینه ارزش‌های اخلاقی و اسلامی را نیز در رفتارهای خود شاهد باشند.

وی با اشاره به محتوای هر دوره افزود: دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن در سطوح مقدماتی، نوجوانان و تکمیلی، حفظ و تجوید، قصه‌های قرآن، تفسیر جزء به جزء قرآن، تدبر در قرآن و حفظ جزء سی‌ام قرآن از جمله مفاد این دوره‌های آموزشی است.

عزیزی خاطرنشان کرد: اخلاق در قرآن، نماز و احکام آن، شرح خطبه متقین نهج‌البلاغه، مهارت‌های تعلیم و تربیت قرآنی فرزندان، دوره ویژه نخبگان فرهنگی مدارس راهنمایی، بحث مهدویت و انتظار، دوره حفظ استعدادهای درخشان، تربیت مربی کودکان سه تا شش سال، تربیت مربی حفظ قرآن، تربیت مربی تدبر در قرآن، تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن نیزاز جمله دوره‌های تابستان با قرآن است.

به گفته وی، در کنار برنامه‌های یاد شده، برنامه‌های تفریحی و جذاب و اردو همچنین جشنواره پایانی کلاس‌ها نیز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول