اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

مواد مخدر ارزش‌ها را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: مواد مخدر ارزش‌های واقعی و اصلی جامعه را از بین می‌برد.

مواد مخدر ارزش‌ها را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان در جمع نمازگزاران به مواد مخدر و مبارزه با آن اشاره و اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از ناکامی در جنگ‌های رو در رو و سخت در تفکر ضربه زدن به آن از راه‌های دیگر هستند.

وی افزود: یکی از این راه‌ها که در حال حاضر بسیار روی آن نیز سرمایه‌گذاری می‌کنند، از بین بردن نیروی جوان کشور ما است که با از بین بردن شادابی، طراوت و انرژی آنها، درصدد متوقف کردن موتورهای جلو برنده ایران اسلامی هستند.

خطیب جمعه بهبهان تصریح کرد: مواد مخدر نیز که تخریب کننده جسم و روح مصرف‌کننده آن است، یکی از ابزار دشمنان برای حمله به کشور ما بوده و در این راه، از هیچ تلاشی نیز دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: البته نیروی انتظامی ما در مرزها و دیگر نقاط کشور با دل و جان مقابل قاچاقچان و سوداگران مرگ ایستاده‌اند اما متأسفانه به دلایلی باز هم این مواد وارد کشور می‌شود.

ابوعلی بیان کرد: در کنار برخورد نیروی انتظامی، مسئولان فرهنگی نیز باید بیش از پیش دست به کار شده و جوانان جامعه را از این مواد افیونی و تأثیرات آن آگاه کنند.

خطیب جمعه بهبهان خاطرنشان کرد: مصرف کننده مواد مخدر ضمن از دست دادن ارزش‌های خود در اجتماع، این روند را به دیگران نیز منتقل کرده و اینگونه مواد مخدر ارزش‌های واقعی و اصلی یک جامعه را از بین خواهد برد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار به روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) نیز اشاره کرد و گفت: جانبازان، شهیدان زنده کشور ما بوده و مسئولان باید به فکر رفاه حداکثری آنان باشند.

ابوعلی در پایان تصریح کرد: برخی از جانبازان ما با کمترین توقع در وضعیت‌های معیشتی بدی هستند که باید آنها را دریابیم و پاسخ جان‌فشانی‌های آنان را به خوبی و نیکی بدهیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول