اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد:

توجه به بحث‌های پژوهشی و آموزشی در پیشگیری از مواد مخدر

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی بر توجه به بحث‌های پژوهشی و آموزشی در مبارزه، درمان و پیشگیری از مواد مخدر تاکید کرد.

توجه به بحث‌های پژوهشی و آموزشی در پیشگیری از مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، ابوطالب شفقت بعد از ظهر امروز در سومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی اجرایی‌شدن تمام مصوبات این شورا را ضروری عنوان کرد و گفت: کمیته‌های مختلف باید به اجرایی‌شدن مصوبات توجه ویژه‌ای کنند.

وی همچنین با اشاره بر لزوم توجه به موضوعات پژوهشی و تحقیقاتی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد و افزود: باید نیازسنجی‌های استان در مورد مقابله، آموزش و پیشگیری تهیه شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی همچنین اهتمام نظام جمهوری اسلامی برای مبارزه با مواد مخدر را برشمرد و گفت: صرفاً در خراسان‌شمالی در راه مبارزه با سوداگران مواد مخدر، 45 شهید تقدیم شده است.

فرماندار اسفراین هم در این نشست گفت:هم‌اکنون هفت کلینیک ترک اعتیاد خصوصی و یک کلینیک دولتی در این شهرستان فعالیت دارند.

محمد محمد‌زاده برگزاری 25 جلسه آموزش پیشگیری برای والدین و برپایی چهار نمایشگاه از مضرات مواد مخدر را در این شهرستان مورد اشاره قرار داد و افزود: طی امسال تاکنون نیز 52 کلاس آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با مضرات مواد مخدر در مقاطع سه‌گانه تحصیلی برای دانش‌آموزان برگزار شده است.

جانشین شورای هماهنگی مواد مخدر خراسان‌شمالی نیز در این نشست ضمن مرور مصوبات امسال شورا بر مشارکت تمام دستگاه‌ها بر تحقق مصوبات تاکید کرد.

محمد رضا یزدان‌پناه همچنین با اشاره به در پیش‌بودن هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: به همین مناسبت نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، پیشگیری، مصاحبه‌های تخصصی رادیویی و تلویزیونی، میزگردها و ایراد سخنرانی توسط خطیب نماز جمعه به منظور آگاهی بخشیدن به آحاد مردم و ایجاد حساسیت نسبت به مضرات موادمخدر اجرا می‌شود.

محمدرضا یزدان پناه همچنین برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط جمعیت‌های مردم‌نهاد حوزه پیشگیری از اعتیاد استان با هدف ایجاد تنفر از اعتیاد در میان نوجوانان و جوانان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/س20/ ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول