اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کردستان خبر داد

امحای 130 کیلوگرم مواد‌مخدر در کردستان

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کردستان از امحای 130 کیلو و 258 گرم انواع موادمخدر در تیرماه امسال به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر در این استان خبر داد.

امحای 130 کیلوگرم مواد‌مخدر در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدسلیم کریمی بعدازظهر امروز در نشست مطبوعاتی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: 123 جلسه با حضور اعضای کمیته‌های پنج‌گانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در استان در سال گذشته برگزار و 697 مصوبه در این جلسات تصویب شده است.

وی افزود: 93 درصد از 697 مصوبه تصویب شده شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان در سال گذشته عملیاتی و مابقی نیز در حال پیگیری است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کردستان، تدوین برش استانی از سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد، اجرای 24 طرح اجتماع‌محور در محلات، اجرای 4 طرح آموزشی در دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه تکمیلی آموزشی تربیت کادر متخصص ویژه خانواده را از مهم‌ترین برنامه‌های این شورا در سال گذشته برشمرد.

کریمی برگزاری و اجرای هفت مورد تئاتر خیابانی و طنز، برگزاری یک‌هزار و 433 کلاس آموزشی، برگزاری همایش جامعه سالم‌ عاری از اعتیاد و برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده را از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کردستان در سال گذشته عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته 28 هزار و 500 از دانش‌آموزان و دانشجویان کردستان در مدارس و دانشگاه‌ها در برنامه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد شرکت کردند.

به گفته کریمی، تعداد افراد زیرپوشش برنامه پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های خانواده در سال گذشته 21 هزار نفر و در محلات و محیط‌های تفریحی نیز 43 هزار و 200 نفر بوده است.

وی در پایان افزود: در مجموع در سال 90 تعداد افراد شرکت‌کننده در برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های آموزشی، محیط‌های کاری، محیط های خانواده، محلات و محیط های تفریحی و محیط‌های دولتی و اداری هشت درصد نسبت به سال 89 افزایش داشته است و از 93 هزار و 792 نفر به 98 هزار و 131 رسیده است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول