اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

تبدیل 1+5 به 3+3 نشانه اختلاف در غرب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با بیان اینکه دشمن در جریان مذاکرات برنامه‏ای برای احقاق حقوق ایران ندارد، تبدیل گروه موسوم به "1+5" به "3+3" را نشانه بروز اختلاف در غربی‏ها خواند.

تبدیل 1+5 به 3+3 نشانه اختلاف در غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن و عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: تداوم فعالیت غرب در مواضع خصمانه خود علیه ایران، موضوع امروز و دیروز نیست.

وی ادامه داد: امت اسلامی ایران در ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی بارها با اقدامات از روی دشمنی غربی‏ها مواجه بوده و هست.

علاءالدینی اضافه کرد: بیان اینکه غرب در جریان مذاکرات اخیر به دنبال احقاق حقوق حقه ایران است را تنها می‏توان تراوشات اذهان خام عده‏ای خوش‏خیال تلقی کرد که تسلطی به شرایط گذشته و حال کشور، منطقه و جهان ندارند.

به گفته امام جمعه دماوند، تدابیر خصمانه دشمن در رویارویی با امت اسلامی ایران از همان اوان انقلاب اسلامی در جبهه‏های مختلفی نظیر جنگ، ترور، فشارهای اقتصادی، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و امروز با جلوگیری از دست‏یابی ما به حق مسلم استفاده صلح‏آمیز از انرژی هسته‏ای جلوه‏گر شده است.

وی تصریح کرد: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران به خوبی بر ابزار مقابله با چنین دشمنی‏هایی یعنی بصیرت، آگاهی و اطاعت از جایگاه ولایت فقیه تسلط دارند.

علاءالدینی اضافه کرد: کاهش سطح مقاومت همواره نقطه ضعف تاریخ پرفراز و نشیب کشور ایران در ادوار مختلف محسوب می‏شود.

 

*نگاه غرب به مذاکرات 1+5 ابزاری است

امام جمعه دماوند، نگاه غرب به جریان مذاکرات ایران با 1+5 را ابزاری خواند و افزود: درحال‌حاضر غرب برای مسائلی نظیر رفع بحران اقتصادی، کنترل بهای انرژی در بازارهای جهانی و ورود با دستان پر در عرصه انتخابات داخلی، خود را ملزم به حضور در پای میز مذاکره کرده است.

وی ادامه داد: اما به حول قوه الهی، گروه مذاکره‏کننده ایرانی در جریان مذاکرات مسکو همچون ادوار گذشته در قبال زیاده‏خواهی‏های استکبار جهانی تمکین نکرد.

علاءالدینی اضافه کرد: مردم غیور ایران اسلامی درس‏های مقاومت برگرفته از مکتب الهی امام راحل(ره) را امروز با جانشین بر حق ایشان، رهبر فرزانه انقلاب مرور کرده و برای احقاق حقوق خود از هیچ کوششی فروگذار نمی‏کند.

 

*تبدیل 1+5 به 3+3 از اختلافات فاحش غربی‏ها با هم خبر می‏دهد

امام جمعه دماوند، تبدیل 1+5 به 3+3 را نشانه‏ای بارز از بروز اختلافات فاحش در جبهه غربی‏ها در جریان مذاکرات خواند.

وی تصریح کرد: این جبهه با اختلاف نظر بین اعضای آن مواجه است و ما باید با حفظ اتحاد از فرصت به دست آمده استفاده کنیم.

علاءالدینی با اشاره به حساسیت رسانه‏ای مذاکرات ایران با غرب خاطرنشان کرد: حضور 300 خبرنگار از رسانه‏های مختلف جهانی نشانه حساسیت رسانه‏ای مذاکرات ایران با گروه 1+5 است.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول