اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس:

ایران در مذاکرات مسکو از حق خود کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات آتی 1+5 در مسکو تاکید کرد: ایران در مذاکرات مسکو از حق مسلم خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آیند.

ایران در مذاکرات مسکو از حق خود کوتاه نمی‌آید

سیدهاشم بنی‌هاشم‌ بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به مذاکرات آتی1+5 در مسکو اظهار کرد: در حال حاضر شاهدیم که غرب با این مذاکرات به جای اینکه برخورد کارشناسی کند، با آن برخورد سیاسی می‌کند در حالی که باید بدانند افکار عمومی جهان کاملاً در جریان روند مذاکرات هستند و آنها نمی‌توانند فضای گفت‌وگوها را سیاسی کنند.

وی تصریح کرد: غرب بداند که ایران تحت هیچ شرایطی از حقوق مسلم خود کوتاه نمی‌آید و راه قانونی و مذاکره را ادامه می‌دهد.

بنی‌هاشم تاکید کرد: البته اگر مذاکرات با شکست مواجه شود ایران نیز مقابله به مثل می‌کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه عضویت در کمیسیون انرژی را اولویت اول خود در مجلس اعلام کرد و اظهار داشت: در کشور از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه نفت، انرژی، گاز، آب، انرژی هسته‌ای و انرژی‌های نو و هم‌چنین در حوزه معادن برخوردار هستیم.

وی افزود: ‌در همین راستا با توجه به این ظرفیت‌های عظیم در سراسر کشور، نیاز به برنامه‌ریزی فعال و اجرایی برای استفاده از این ظرفیت‌ها داریم.

بنی‌هاشم در خاتمه با اشاره به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در این کمیسیون آقایان، آقایی و هاشمی افراد خوب و توانمندی برای ریاست کمیسیون هستند، البته بنده در جریان کامل دیگر افراد این کمیسیون نیستم و به طور دقیق نمی‌توانم ارزیابی کنم، اما در عین حال باید برای انتخاب رئیس کمیسیون دقت کافی داشت.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول