اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

5+1 در مذاکرات با ایران هوشیار باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: 5+1 دچار اشتباه استراتژیک نشود و هوشیاری خود را در مذاکره با ایران از دست ندهد.

5+1 در مذاکرات با ایران هوشیار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوشتر اظهار داشت: مذاکره‌کننده اروپایی در عراق تمرکز خود را از دست داده بود و به این دلیل توانایی بیان عقاید خود را مقابل درخواست‌های به حق ایران اسلامی از دست داده بود.

وی افزود: ایران اسلامی تنها مسئله‌ای را که برای در خواست از کشورهای 5+1 خواسته بود اجرای قانون مقابل ایران بود و به این دلیل مذاکره کننده مقابل ایران نیز حرفی برای گفتن مقابل تقاضای به حق ایران اسلامی نداشت.

سلیمانی با اشاره به اینکه غرب نباید هوشیاری خود را از دست بدهد، گفت: ایران اسلامی بر مصالح کشور خود مذاکره نمی‌کند و به این دلیل غربی‌ها باید بدانند که اگر مذاکرات مفید نباشد ایران حاضر به شرکت در جلسات نخواهد شد.

امام جمعه شوشتر در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شوشتر تاکید کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) از اصلی‌ترین برنامه‌های هفته آینده است و باید کوشید تا این برنامه به بهترین وجه ممکن برگزار شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: باید زندگی امام خمینی(ره) را برای مردم تشریح کنیم تا اوج ساده‌زیستی این مرجع بزرگ عالم اسلام به جهان معرفی شود.

وی با اشاره به ایام‌البیض افزود: در ایام‌البیض باید تلاش کرد تا از فرصت‌های به وجود آمده استفاده بهینه شود و در این باره باید برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول