اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مدیران اجرایی تعامل نزدیکی با نمایندگان برقرار کنند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مدیران اجرایی موظف هستند تعامل نزدیک و همسو با اهداف نمایندگان مردم استان در مجلس را برقرار کنند.

مدیران اجرایی تعامل نزدیکی با نمایندگان برقرار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در جلسه شورای تحول اداری به برجسته‌ترین ویژگی نظام اسلامی با عنوان مردم سالاری دینی اشاره کرد و اظهار داشت: در هیچ کشوری به اندازه ایران انتخابات برگزار نشده و شور و حرارت حضور مردم را شاهد نیستیم که یکی از این مظاهر ارزشمند انتخابات مجلس نهم بود.

وی ابراز داشت: وقتی نماینده‌ای منتخب مردم شده و شورای نگهبان تایید کرده و اعتبار نامه‌اش تصویب شده است نماینده کل مردم استان است و ما وظیفه داریم در هر جایگاه و پستی با آنها تعامل و همکاری داشته باشیم.

صابری وظیفه اصلی نمایندگان مجلس را قانونگذاری و نظارت برشمرد و یادآور شد؛ ما خود را ملزم به همکاری با نمایندگان مجلس می‌دانیم و نباید در این زمینه ذره‌ای کوتاه آمد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس به صورت فردی و جمعی خواسته‌ایم تا مسئول دفتر یا نماینده خود را معرفی کنند تا با رعایت اصل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی بتوانند اطلاعات و پاسخگویی مورد نیاز را به آنها ارائه کرده تا نمایندگان با دریافت این اطلاعات و گاه کمبود‌ها و کاستی‌ها بتوانند یاریگر ما باشند و از حقوق ملت در مجلس دفاع کنند.

صابری نمایندگان را کمک‌کار مسئولان و کارگزاران توصیف کرد و بیان داشت: ما هیچ تنش و چالشی را با نمایندگان استان نداریم و معتقدیم بر اساس ضوابط، حدود و مقررات باید تعامل بهتری را نیز برقرار کنیم.

پزشک خانواده معضلات اجتماعی به ویژه ترافیک را 20 درصد کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به اهتمام دولت خدمتگزار در فعال کردن کارگروه توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت:‌ از مدیران اجرایی انتظار می‌رود در صدور مجوز طرح‌های جهاد کشاورزی، بررسی و ارزیابی آنها نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند تا اشتغال پایدار و مولد به همراه تولید اقتصادی رخ دهد.

وی اجرای طرح پزشک خانواده را در اجرای دیدگاه عدالت‌محورانه دولت دهم یادآور شد و افزود: در این طرح مردم خدمات بهداشتی ـ درمانی را ارزان‌تر و سهل ‌الوصول‌تر دریافت می‌کنند به گونه‌ای که این طرح در بلند مدت می‌تواند آثار و ثمرات خوبی را به همراه داشته باشد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل الزام قانونی برنامه پنجم توسعه را در آغاز اجرای این طرح تا پایان سال دوم برنامه یادآور شد و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از مناطق روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر آغاز شده و به سایر مناطق نیز سرایت کرده است.

صابری به مادام‌العمر بودن اجرای این طرح اشاره کرد و اذعان داشت: از آثار مشهود اجرای این طرح کاهش 20 درصدی بار ترافیکی شهرها،‌ کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت است که افراد جامعه به سرعت به خدمات پزشکی و بهداشتی دسترسی پیدا می‌کنند.

وی ضرورت همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی با کار گروه تحول اداری و تکمیل شبکه دولت را یادآور شد و گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی با دست زدن به این تحولات در مصرف کاغذ صرفه‌جویی کنند.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مستند‌سازی املاک و اموال دولتی ضرورتی انکار‌ناپذیر است و شایسته است در بهره‌برداری صحیح از منابع عمومی و بیت‌المال همه به گونه‌ای رفتار کنیم تا در پیشگاه خداوند متعال، امام و شهدا شرمنده نشویم.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول