اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران:

نیازمندی‌های قرآنی در فضای مجازی پاسخ داده شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلای مازندران گفت: نیازمندی‌های قرآنی در فضای مجازی توسط فعالان متعهد این عرصه پاسخ داده شود.

نیازمندی‌های قرآنی در فضای مجازی پاسخ داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید قاسم هاشمی صبح امروز در دیدار با فعالان قرآنی مازندران با تاکید بر این مطلب که انقلاب اسلامی ایران با محوریت؛ اسلام، قرآن و ائمه به وقوع پیوسته است، بیان داشت: همزمان با انقلاب ما شاهد وقوع انقلاب‌های دیگری هم بودیم که خدایی جدید را خلق کردند ولی امام راحل دستورات دینی و قرآنی را در جامعه اجرایی کرد و جاویدان شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلای مازندران با اشاره به این مطلب که هر کجا به قرآن و ائمه تمسک جستیم، شاهد پیروزی و موفقیت بوده‌ایم، گفت: دفاع مقدس نمونه خوبی از نصرت الهی با رزمندگان ما بود که با توکل به خدا به پیروزی دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: هر کجا با اهل بیت و قرآن بوده‌ایم، دشمنان جرات زورگویی به ما را نداشتند و هر کجا از قران و اهل بیت (ع) دور شدیم شاهد شکست و رکود شده‌ایم.

هاشمی به همه‌جانبه بودن برنامه‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: قرآن کریم برای همه جنبه‌های زندگی ما برنامه دارد و ما وظیفه داریم زندگی اجتماعی و فردی خود را با تعالیم قرآنی گسترش دهیم.

وی بر لزوم استفاده از فضای مجازی برای گسترش مفاهیم قرآنی تاکید کرد و افزود: نیازمندی‌های قرآنی در فضای مجازی توسط فعالان متعهد این عرصه پاسخ داده شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلای مازندران بر توانمندی قرآن کریم در حل موانع فرهنگی و اجتماعی تاکید و خاطرنشان کرد: اتاق فکر متخصصان قرآنی برای استفاده راهبردی از تعالیم قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/غ20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول