اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفان:

ابهت ایرانیان ورشکستگان غرب را سرخورده کرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: ورشکستگان غرب در برابر ابهت ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای مسکو به ذلت و خواری افتادند و این حقیقت را فهمیدند که این ملت موضع روشنی دارد.

ابهت ایرانیان ورشکستگان غرب را سرخورده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در نشست فرماندهان پایگاه‌های بسیج در اردبیل اظهار داشت: در مذاکرات هسته‌ای دشمن به واقع به این حقیقت پی برده است که نمی‌تواند حق و حقوق واقعی ملت ایران را نادیده بگیرد یا نسبت به آن اهداف متفاوت‌تری را اتخاذ کند.

وی قدرت مهار نشدنی ایران را در برابر نظام‌های استبدادی و استکباری یک برتری واقعی توصیف کرد و افزود: 1+5 که نمونه و نمادی از کشورهای ظالم و نابکار است با توجه به این‌که در گذشته حق و حقوق ملت‌ها را نادیده می‌گرفته است، احساس می‌کند امروز نیز در این سنگر می‌تواند حق ملت ایران را ضایع کند در حالی که چنین امری دیگر واقعیت ندارد و این ملت ایران است که در تمام صحنه‌ها با توان و قدرت ایستاده است و از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آید.

نقدی آمادگی کامل نیروهای مسلح به ویژه بسیج را برای مقابله با هر تهدید دشمن یادآور شد و خاطر نشان کرد: هر پایگاه بسیج به اندازه یک موشک و ابزار نظامی مؤثر قدرت تخریبی دارد چرا که بسیجیان ما امروز با مجهز شدن به برجستگی علمی، اخلاقی و معرفتی سعی دارند سنگربانان اصلی نظام و انقلاب باشند.

این مسئول در ادامه سخنان خود بسیج سازندگی را یک حرکت عاشقانه و بی‌ریا در تقرب‌جویی به خداوند متعال توصیف کرد و ادامه داد: اردوهای جهادی یکی از بهترین بسترهای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری است که در آن تقویت جبهه تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را یک ضرورت انکارناپذیر توصیف کردند.

وی دو رکن انگیزه الهی و ایمان و مردم را استمراربخش حرکت انقلابی در تمام صحنه‌ها برشمرد و تصریح کرد: بسیج به عنوان یک تشکل سازمان یافته در صدد است هر دو هدف را تحققی عینی ببخشد تا اهداف متعالی نظام اسلامی بیش از گذشته تحققی عینی پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ویژگی بسیج سازندگی را توأم شدن اعتقاد با عشق و شور به مردم توصیف کرد و بیان داشت: طرح اردوهای جهادی با رویکرد فرهنگی و مقابله با تهدیدات دشمن امسال با ظرفیت خوبی تعریف شده است که انتظار می‌رود روز به روز این اهداف و آرمان‌ها پیگیری شده و به ثمر بنشیند.

نقدی در ادامه سخنان خود از تجهیز تمام پایگاه‌های بسیج تا پایان امسال به امکانات رایانه‌ای خبر داد و اضافه کرد: در تلاش هستیم بسیجیان ما با جدیدترین شیوه‌های مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن نیز آشنا شوند تا بتوانیم به سرعت اهداف متعالی خود را تحققی عینی ببخشیم.

به گزارش فارس، رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور همچنین با حضور در جمع حلقه‌های صالحین دانشجویی در اردبیل، مردم ایران را وارثان امانتی گران‌سنگ توصیف کرد و گفت: نعمت بزرگ حکومت اسلامی امانتی است که بار آن بر دوش همه اعضای جامعه است و نهاد بسیج فرصتی برای نشان دادن شایستگی‌ها و ظرفیت‌های مردم می‌باشد.

وی جلب و جذب مردم به سمت بسیج را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر توصیف کرد و افزود: هدف بسیج تحقق جامعه‌ای است که تمام آحاد آن به تکلیف خود عمل کرده و خدمت به همنوع را یک امانت بدانند.

نقدی تصریح کرد: ‌اگر امانتداری و عدالت در جامعه حاکم شود انسان‌ها سریع‌تر به اهداف متعالی خود دست می‌یابند که تشکیل حلقه‌های صالحین نیز هدفی جز نزدیکی به خداوند، قرآن و موعظه اولیای الهی چیز دیگری را دنبال نمی‌کند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول