اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال:

تزلزل در نظام اجتماعی غرب به دلیل بی‌توجهی به جایگاه زنان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال گفت: اگر امروز جامعه غرب در نظام اجتماعی و خانوادگی دچار تزلزل آشکار شده است به دلیل بی‌توجهی به جایگاه و متانت زنان است.

تزلزل در نظام اجتماعی غرب به دلیل بی‌توجهی به جایگاه زنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی عصر امروز در همایش حجاب و عفاف در خلخال اظهار داشت: حجاب و عفاف می‌تواند بزرگ‌ترین عامل در صیانت از حقوق فردی و اجتماعی باشد و از رذیلت‌ها و ناشایستگی‌های اخلاقی جامعه را پاک نگه دارد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر امروز جامعه غرب در نظام اجتماعی و خانوادگی خود دچار تزلزل آشکار شده است به دلیل بی‌توجهی به جایگاه و متانت زنان است که بی‌محابا زن را به عنوان کالا و جنس تبلیغاتی عرضه کردند.

محسنی خاطرنشان کرد: اگر به توانمندی‌ها و ارزشمندی جایگاه زن در مکتب اسلام و انسان‌ساز قرآن کریم نگاه کنیم زن دارای کرامت و رفتار ارزش‌مدار هرگز در برخورد با نامحرمان دچار تزلزل نمی‌شود بلکه سعی می‌کند بهترین و شایسته‌ترین عملکردها را از خود به نمایش بگذارد.

این مسئول اضافه کرد: حجاب و عفاف و رعایت آن جزو هنجارهای مورد تأیید اسلام و برنامه زندگی توصیه شده دین الهی است و در این مسیر نباید برخی نگرش‌ها و اندیشه‌های غلط را مورد تاخت و تاز قرار داد.

وی عفت و حجاب را تنها در محدوده پوشش ظاهری ندانست و ادامه داد: عفت در فکر، نگاه، گفتار و رفتار عامل نهی‌کننده در مقابل فحشا و آلودگی‌ها است و از نشانه‌های مهم مؤمنان به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال دوری جستن از هرگونه رفتار و اخلاق رذیلت‌بار و ضربه زدن به عفت و پاکی زنان عفیف و ارزش‌مدار را جز برنامه‌های توطئه برانگیز استکبار جهانی دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در برابر چنین اندیشه‌های فاسد سدی عمیق و غیر قابل نفوذ به وجود آورده است تا کمتر شاهد آلودگی در جامعه و اهداف آرمانی باشیم.

محسنی در ادامه سخنان خود گفت: در کنار زنان مردان نیز باید پایبند موازین عفاف و حجاب باشند تا در سراشیبی سقوط قرار نگیرند.

در این همایش بیش از 200 نفر از بانوان شاغل ادارات و کارکنان بیمارستان امام خمینی خلخال و نهادهای انقلابی دیگر حضور داشتند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول