اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل سپاه:

نظام سرمایه‌داری غرب در حال غروب کردن است

خبرگزاری فارس: مشاور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل سپاه گفت: نظام سرمایه‌داری غرب در حال غروب کردن است و امروز بزرگ‌ترین تهدید آمریکا مردم خودشان است.

نظام سرمایه‌داری غرب در حال غروب کردن است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار یدالله جوانی صبح امروز در تجمع 5 هزار نفری بسیجیان مشهد با عنوان "عاشقان ولایت" به مناسبت سالگرد نهم دی اظهار داشت: خطر اصلی هر انقلاب ریزش‌های آن انقلاب است.
مشاور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل سپاه اظهار داشت: بصیرت برای این است که افرادی در انقلاب بودند و باید بدانیم در این لحظه و لحظه‌های بعد در کشور چگونه عمل خواهند کرد.
وی تصریح کرد: جریانی که بعد از انتخابات شکل گرفت، عده‌ای خیانت کار به نظام از مسیر انقلاب اسلامی خارج شدند و در تلاش بودند که انقلاب را از مسیر اصلی خودش خارج کنند که برای این کار نیز شعارهایی هم سر دادند.
مشاور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل سپاه  تاکید کرد: برای اینکه بتوانند برای خارج کردن انقلاب موفق شوند به دشمنان پیام دادن که امروز آمادگی داریم. وی ادامه داد: منافقان، آمریکا، اسرائیل، وهابیت و کسانی که 30سال با انقلاب مبارزه کردند و دشمنی داشتند وقتی دیدند درون خانواده کسانی هستند که دست دراز می‌کنند، از این جریان حمایت کردند.
جوانی افزود: این جریان با شعار اصلاحات وارد عرصه شد.
مشاور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل سپاه تصریح کرد: غربی‌ها به این جریان دلبستند، و معنی اصلاحات برای سران این جریان به‌ دین شکل بود که مردم ایران باید خمینی را در تاریخ مطالعه کنند. اصلاحات آماده بود تا به راه و اندیشه خمینی پایان دهد و اینجا بود که آمریکایی‌ها با جریان اصلاحات و این سرمایه در داخل کشور آشنا شدند.
وی با بیان این مطلب که مجلس ششم دست این جریان بود، و آنها در آن دوران نظام را به چالش کشیدند، اضافه کرد: بعد از مجلس ششم، در مجلس هفتم کروبی رای نیاورد، سپس به سمت انتخابات ریاست جمهوری رفتند و مهره آنها معین بود که او هم رای نیاورد، بنابراین دشمن که به این جریان امید بسته بود ناامید شد.
مشاور عالی سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این مطلب که دشمن تنها راه شکست انقلاب را بازگرداندن این جریان به قدرت می‌دانست، اظهار داشت: اینجا بود که انتخابات ریاست جمهوری را برای پیاده‌سازی انقلاب رنگی در داخل کشور هدف قرار دادند.
وی ادامه داد: یک جریان دست‌اندرکار فتنه 88 دشمنان خارجی ملت ایران بودند که با محوریت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی علیه نظام توطئه‌هایی می‌کردند.
مشاور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل سپاه خاطرنشان کرد: جریان دوم فتنه بعد از انتخابات ضد انقلاب‌های شناخته شده مانند سلطنت‌طلب‌ها، منافقان، گروه‌های مارکسیست، بهایی‌ها و وهابی‌ها تشکیل می‌دادند.
جوانی گفت: جریان سوم افرادی بودند که از ابتدای انقلاب در مبارزات سیاسی همراه امام راحل بودند ولی در مسئله فتنه در کنار آمریکا، اسراییل ، بهایی‌ها ، منافقان، سلطنت‌طلب‌ها و دشمنان اصلی نظام قرار گرفتند.
وی گفت: این اشخاص در دوران انقلاب اسلامی مسئولیت‌های بزرگی داشتند برخی مانند 'میرحسین موسوی' هشت سال نخست‌وزیر و برخی دیگر چند سال سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی و سمت نمایندگی امام خمینی (ره) در بنیاد شهید را عهده دار بودند.
مشاور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل سپاه افزود: اما مردم با حضور گسترده و تاثیرگذار خود در حماسه نهم دی‌ماه برگ دیگری بر افتخارات خود در دفاع از دستاوردهای نظام ثبت کردند و حماسه‌ای بود که به‌هیچ عنوان به فراموشی سپرده نمی‌شود و همواره یادآور دفاع راستین ملت از منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب است.
جوانی گفت: اگر نهم دی‌ماه در زمان حضرت علی‌ابن‌ابیطالب (ع) به وجود می آمد دیگر جریان عاشورا به وقوع نمی‌پیوست و امام حسین (ع) به شهادت نمی رسیدند.
مشاور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل سپاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بعد از حماسه نهم دی‌ماه 88 گفت: سه عنصر اسلام‌خواهی، امام حسین (ع)، عاشورا و حضور تاثیرگذار مردم در صحنه این حماسه را آفریدند.
وی اضافه کرد: ما با دو نوع دشمن اولیه و ثانویه روبرو هستیم و تجربه تاریخ نشان می دهد که دشمنان اولیه به اندازه دشمنان ثانویه برای انقلاب و نظام اسلامی ایران خطرناک نیستنتد.
مشاور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل سپاه از دشمنان اولیه به عنوان معاندان داخلی و خارجی ملت ایران یاد کرد و گفت: بعد از شعار نه‌شرقی، نه‌غربی و جمهوری اسلامی و فرمایش امام راحل که 'جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر'، دشمنان اولیه ماهیت خود را بیش از پیش نشان دادند.
وی در تشریح دشمنان ثانویه نظام و کشور هم گفت: این دشمنان افرادی با ایمان و اراده‌ای ضعیف هستند و ملت با بصیرت و بسیجیان باید این افراد را همواره زیر نظر داشته باشند.
مشاور نماینده ولی‌فقیه در ستاد کل سپاه افزود: وقتی که امام خمینی (ره) در فروردین‌ماه سال 68 متوجه شدند که آیت‌الله منتظری با آمریکا همراه شده وی را از قائم‌مقامی رهبری عزل و عنوان کردند که وی به هیچ عنوان صلاحیت رهبری بعد از ایشان را ندارد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول