اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

نظام سرمایه‏داری غرب در حال فروپاشی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: در دنیای امروز صدای خرد شدن بدنه نظام سرمایه‏داری غرب و فروپاشی آن به وضوح قابل شنیدن است.

نظام سرمایه‏داری غرب در حال فروپاشی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد عصر دیروز در نشست شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور ائمه جمعه آبسرد و دماوند، دبیر ستاد اقامه نماز استان تهران و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: حال پرسش اینجاست که مگر عربستان و سفیر دائم‏الخمر آن چه نقشی در مسائل منطقه دارند که چنین برنامه‏ای برای او طراحی شود.
وی این اخبار را خوراکی تبلیغاتی برای سردمداران ایالات متحده خواند و افزود: این سناریو محصول ذهن ناقص تشکیلات معیوب اطلاعاتی آمریکا بیش از هر چیز خوراکی تبلیغاتی برای برون‏رفت از وضع اسفناک سیاست داخلی و خارجی این کشور است.
 
* وال‏استریت ژورنال عمق اضمحلال نظام سرمایه‏داری
قاسمی‏فرزاد با اشاره به وقایع وال‏استریت خاطرنشان کرد: وقایع امروز وال‏استریت ژورنال عمق اضمحلال نظام سرمایه‏داری را نشان می‏دهد.
فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در دنیای امروز صدای خرد شدن بدنه نظام سرمایه‏داری غرب و فروپاشی آن به وضوح قابل شنیدن است.
وی داستان‏پردازی نظام در حال سقوط آمریکا علیه ایران را راه گریز این تشکیلات برای برون‏رفت از مشکلات داخلی دانست و افزود: امروزه اتهامات واهی به نظام اسلامی ایران به عنوان راهکاری روی میز سردمداران ارشد ایالات متحده برای برون‌رفت از وضع امروز است.
قاسمی‏فرزاد با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه نیز خاطرنشان کرد: علاوه بر این بیداری اسلامی ملهم از انقلاب اسلامی ایران نیز از دیگر دلایل وحشت‏زدگی استکبار جهانی است.
فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: قصد نظام سرمایه‏داری غرب و ایادی منطقه‏ای آن با آغاز بیداری اسلامی جاری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا که ندای آن تا قلب اروپا نیز رسیده، هدایت و مدیریت انقلابیون بود.
وی ادامه داد: این خواسته استعمارگران که سال‏ها با سیطره از طریق دیکتاتورهای خودکامه منطقه، داشته‏های مردم این سرزمین را به تاراج می‏بردند، با اقدامات متعددی همچون سعی بر تغییر عنوان این حرکت تا گسیل نیروهای نفوذی مورد پیگیری قرار گرفت.
قاسمی‏فرزاد افزود: اما استقرار ریشه نهال این تغییرات در برکه زلال اسلام تمام حیله‏گری‏های صهیونیستی غرب را ابتر گذاشت تا این روند مبارک همچنان ادامه یابد.
فرماندار شهرستان دماوند در تشریح برنامه‏های نظام سلطه علیه حرکت‏های اسلام‏طلبانه منطقه خاطرنشان کرد: نظام سلطه با تغییر نام بیداری اسلامی به بهار عربی قصد دوری جریانات ضددیکتاتوری منطقه از انقلاب اسلامی ایران را داشت.
وی با تکیه بر نظرسنجی اخیر یکی از شبکه‏های خبری وابسته به استکبار جهانی اظهار داشت: طی روزهای گذشته نظرسنجی به عمل آمده از سوی شبکه الجزیره به نتیجه آرای 65 درصدی به گزینه دروغین بودن سناریوی آمریکایی ترور سفیر عربستان انجامید.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: با توجه به نظرسنجی‏هایی از این دست می‏توان اینگونه تفسیر کرد که حتی اذهان خود غرب نیز حربه تبلیغاتی نخ‏نمای آمریکایی‏ها علیه ایران را باور ندارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول