اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

پرقدرترین نظام جهان شرق و غرب مملکت ایران است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: اسلامی‌ترین، مردمی‌ترین و پرقدرترین نظام جهان شرق و غرب مملکت ایران است.

پرقدرترین نظام جهان شرق و غرب مملکت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داوود حیدری ظهر امروز در هم‌اندیشی دبیران استانی و ستاد مرکزی دیدار با پدران آسمانی که در سالن جلسات هتل بهارستان برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل وجود برکت نور ناب محمدی جهان اسلام امام رضا (ع) مرکز ایران آستان قدس رضوی به جهانیان معرفی شده است. 
مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: مسلمانان برای ورود به مکان مطهر حرم مطهر رضوی باید از کرامات و شخصیت امام هشتم آگاهی کاملی داشته باشند.
حیدری همچنین به آینده این نظام با توجه به رهنمودهای رهبرکبیر انقلاب پرداخت و افزود: امام خمینی (ره) آینده این نظام اسلامی را در سه مرحله اسلامی ‌شدن ایران، اسلامی ‌شدن دیگر سرزمین‌ها و انتقال اسلام در سرزمین‌های جهان عنوان کرد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش ابراز داشت: در دوره اوایل انقلاب از نظر امام خمینی (ره) آینده این مملکت با ظهور امام زمان (عج) تعریف شده است.
وی گفت: حوادث پیش‌آمده برای از بین بردن حکومت طاغوت و شاهنشاهی انتظار پدران گذشته بوده که به‌وسیله خونریزی شهدای این نظام محقق شد.
حیدری خاطرنشان کرد: اسلامی‌ترین، مردمی‌ترین و پرقدرترین نظام جهان شرق و غرب مملکت ایران است.
وی همچنین به امواج رسیده شده این انقلاب به کشورهای خاورمیانه و دیگر سرزمین‌ها اشاره کرد و گفت: موج انقلابی نه تنها به کشورهای اطراف ایران منتقل شده بلکه در کشورهای اروپایی نیز کتاب قرآن، مثنوی و معنوی جز پرفروش‌ترین کتاب‌های آنها شده است.
مشاور وزیرآموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اسلام به سرعت در حال جهانی شدن است ودر آمریکا و سایر کشورها مردم از مکتب‌ها و ادیان‌های مختلف خسته شده‌اند.
وی افزود: به کوری چشم دشمنان اسلام اسم محمد(ص)، حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) جزو بیشترین اسامی مردم ایران که ارتباط مستقیمی با فرهنگ دارد، نام‌گذاری می‌شود.
حیدری ابرازداشت: 300 هزار شهید، 700 هزار جانباز برای نشان دادن عظمت دین اسلام و مقابله با دشمنان از جان و مال خود گذشتند.
وی گفت: تمام معنای حقوق بشر در آمریکا و آلمان دروغ بوده زیرا آنها سبب شده‌اند که 400 هزار جانباز شیمیایی در این مملکت به راحتی نتوانسته زندگی کنند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: امروز نوبت شما فرزندان جانباز، شهید و ایثارگر بوده که راه پدران خود رابا الگوبرداری درست انتخاب کنند.
حیدری همچنین به انتخاب درست و الگو انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری که به جوانان معرفی شده است، پرداخت و افزود: بهترین الگوها در جهان اسلام و در این مملکت علامه طباطبایی، آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی، میرزا جواد تبریزی و... هستند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول