اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد

مهم‌ترین جرم ماه‌های گذشته سرقت‌های خرد لوازم خودرو

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی مهم‌ترین جرم رخ داده طی سه ماه گذشته در کشور را سرقت‌های خرد لوازم خودرو عنوان کرد.

مهم‌ترین جرم ماه‌های گذشته سرقت‌های خرد لوازم خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: کاهش تصادفات رانندگی به ویژه تصادفات منجر به فوت از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی بوده که در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه در امر کاهش تصادفات مهم‌ترین نقش را مردم ایفا می‌کنند تصریح کرد: تا زمانی که رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام نگذارند، نیروی انتظامی نمی‌‌تواند در امر کاهش تصادفات موفق عمل کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کاهش تصادفات رانندگی در فروردین ‌ماه امسال ادامه داد: در فروردین ‌ماه امسال تعداد حوادث رانندگی در سطح کشور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش خوبی داشته که این کاهش در اردیبهشت‌ ماه نیز ادامه داشته است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه آمار تصادفات خرداد ماه تاکنون استخراج نشده است خاطر ‌نشان کرد: در ماه گذشته شاهد افزایش تصادفات رانندگی به ویژه در بخش درون شهری بودیم که موضوع به صورت جدی در حال بررسی است.

وی با تاکید بر لزوم برخورد جدی ماموران با قانون‌شکنان گفت: طی سه ماه گذشته تصادفات با اعمال قانون 33 درصد کاهش داشته که این امر ناشی از افزایش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سختکوشی ماموران بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی مهم‌ترین جرم رخ داده طی سه ماه گذشته در کشور را سرقت‌های خرد لوازم خودرو عنوان کرد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول