اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

کاهش 28 درصدی فوتی‌های تصادفات درون شهری در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از کاهش 28 درصدی آمار فوتی‌های تصادفات درون شهری در استان زنجان خبر داد.

کاهش 28 درصدی فوتی‌های تصادفات درون شهری در زنجان

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم، میزان تخلفات و فوتی‌های درون شهری در استان زنجان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 نفر کمتر در تصادفات درون شهری استان زنجان فوت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب کاهش تلفات تصادفات شده است.

 

*کاهش 50 درصدی تخلفات رانندگی در استان زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از کاهش 50 درصدی تخلفات رانندگی در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: اعمال قانون نیز نسبت به سال‌های گذشته در درون شهری کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مردم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به عنوان قدرت بازدارنده توجه می‌کنند، خاطرنشان کرد: اعمال قانون از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای کنترل و کاهش میزان تصادفات است که خوشبختانه تا کنون این امر محقق شده است.

شمس‌آذر خاطرنشان کرد: با توجه به اعمال جرائم جدید قوانین راهنمایی و رانندگی برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای اجرای قانون از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است.

وی با بیان اینکه مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت نظر لازم را دارند، خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند که رعایت این قوانین به نفع خود مردم بوده در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه تدوین شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به کاهش میزان تصادفات استان زنجان در طول چهار سال گذشته یادآور شد: در طی چهار سال گذشته آمار تصادفات استان زنجان به دلیل رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم کاهش یافته است.

وی یکی از بهترین راهکارهای کاهش جرایم رانندگی و تصادفات احتمالی درون‌شهری را مراقبت و توجه ویژه به کاهش سرعت اعلام کرد و افزود: ضروری است در این زمینه فرهنگ سازی‌های مناسب صورت گیرد.

شمس‌آذر بر ضرورت ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان در کنار فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید رانندگی درست، بدون حادثه و کم خطر در جامعه نهادینه شود.

وی از کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی درون‌شهری در سال گذشته خبر داد و افزود: امسال با اعمال قوانین جدید و در نظر گرفتن برخی از اصول و معیارها امیدواریم میزان تصادفات کاهش یابد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول