اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال تصادف مرگبار در مشگین‌شهر

نماینده مشگین‌شهر: 60 درصد تصادفات در محور سه راهی فخرآباد رخ می‌دهد

خبرگزاری فارس: به دنبال وقوع تصادف تأسف‌بار در سه راهی فخرآباد مشگین‌شهر که منجر به مرگ مادری به همراه بچه دو ساله‌اش شد، نماینده مشگین‌شهر اعلام کرد 60 درصد تصادفات در این سه راهی رخ می‌دهد.

نماینده مشگین‌شهر: 60 درصد تصادفات در محور سه راهی فخرآباد رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال وقوع این تصادف مرگبار نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس و مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل عصر امروز در محل حادثه حاضر شده و به بررسی مشکلات این مسیر پرداختند.

یونس اسدی تصریح کرد: براساس اعلام پلیس راه، سه راهی فخرآباد از قتلگاه‌های استان اردبیل است که باید نسبت به تعریض و اصلاح این مسیر اقدام کرد.

وی خاطر نشان کرد: در سال‌جاری 80 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر – اهر اختصاص یافته که امیدواریم با ساماندهی محل حادثه پیمانکار پروژه در سه قطعه بتواند اصلاح و تعریض مسیر را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش فارس، مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل نیز در این بازدید با بیان این‌که به اصلاح و مرمت نقاط حادثه‌خیز استان تلاش وافری داریم، اضافه کرد: با تأمین اعتبار مورد نیاز در سال‌جاری انتظار می‌رود بخش عمده‌ای از نقاط حادثه‌خیز استان اصلاح شده و یا حذف شود.

محمدکریم هدایتی یکی از طرح‌های اولویت‌دار راه و ترابری را چهار خطه کردن محور اردبیل – مشگین‌شهر – اهر اعلام کرد و ادامه داد: در این زمینه با مساعدت وزیر راه و شهرسازی اعتبار مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

وی همچنین در نشستی با اهالی نیر در مسجد جنت‌سرای این شهر گفت:‌ اجرای کمربندی شهر نیر سبب روان‌سازی ترافیک عبور و مرور در این محور می‌شود.

هدایتی افزود: اجرای این پروژه همچنین مناطق گردشگری از جمله منطقه آشاخی‌شام، آبگرم سقزچی، دهکده توریستی سبلان و قینرجه را به یکدیگر وصل می‌کند.

وی تصریح کرد: احداث طرح جدید کمربندی، شهر نیر را در بن‌بست قرار نمی‌دهد بلکه نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک، پیشگیری از تصادفات و رهایی از آلودگی صوتی داشته و ماشین‌آلات سنگین از این مسیر تردد می‌کنند.

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل خاطر نشان کرد: در مطالعه طرح کمربندی قبلی که توسط اداره کل راه و ترابری طراحی شده این طرح در داخل محدوده خدمات شهری قرار گرفته و پس از مدتی جوابگوی مشکلات مردم منطقه نمی‌باشد.

وی اضافه کرد: این اداره در اجرای پروژه راهسازی توجه به پیشرفت و توسعه شهری و اقتصاد مردم و برای حفاظت از زمین‌های حاصلخیز و کشاورزی حاشیه راه‌‌ها تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول