اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

اختصاص 400 میلیون تومان برای طرح هجرت در مدارس همدان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار همدان گفت: در سال جاری مبلغ 400 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هجرت در مدارس استان همدان اختصاص داده شده است.

اختصاص 400 میلیون تومان برای طرح هجرت در مدارس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو سامری پیش از ظهر امروز در افتتاحیه طرح هجرت سه در همدان اظهار کرد: 400 میلیون تومان اعتبار برای مدارس استان همدان در قالب طرح هجرت اختصاص داده شده و اعتباراتی که برای بسیج سازندگی در قالب این طرح اختصاص داده شده حدود دومیلیارد تومان است تا دانش‌آموزان بتوانند از اوقات فراغت مناسبی برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: مبلغ یک‌میلیون و 520 هزار نفر ساعت در بحث دانش‌آموزی و دانشجویی در سال گذشته داشتیم که امسال این رقم 12 درصد افزایش یافته است.

به گفته معاون عمرانی استاندار همدان در سال گذشته اعتبارات عمرانی مناسبی برای استان در نظر گرفته شده است که نشان از ارتقای کار فرهنگی در استان دارد.

وی با بیان اینکه طرح هجرت می‌تواند حرکتی سازنده در مباحث مربوط به سازندگی در کنار وظیفه مهم بسیج باشد، گفت: تقارن این دو مرحله حرکت بسیار مقدسی برای دانش‌آموزان این استان قلمداد می‌شود که به نسبت هر سال پویاتر و بالنده‌تر در سطح کشور انجام می‌شود که این مهم مرهون همکاری همه دستگاه‌های متولی است.

سامری با اشاره به سال پایانی دولت دهم، ابراز داشت: اعتبارات بسیار خوبی در این سال به پروژه‌های عمرانی اختصاص داده شده که تحقق این پروژه‌ها حرکتی پویا را به سمت اجرایی شدن اهداف پیش رو رقم می‌زند.

وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در جلسه عنوان کرد: امروز که شما با سنین نوجوانی وارد سازندگی شده‌اید در طرح هجرت کارگاهی برای شما تعریف می‌شود که بر اساس آن با مدیریت‌های مختلف جامعه آشنا شوید چرا که شما آینده‌سازان و امید این مرز و بوم محسوب می‌شوید.

معاون عمرانی استاندار همدان هدف اصلی اجرای طرح هجرت سه را توجه دادن به مباحث فرهنگی قلمداد کرد و گفت: بحث سازندگی این طرح در مرحله بعدی رخ‌نمایی می‌کند که از این منظر نیز شایان توجه بسیاری است.

وی در پایان سخنان خود بر لزوم استفاده از توان فنی‌و حرفه‌ای استان همدان صحه گذارد و خاطرنشان کرد: استفاده از توان فنی و حرفه‌ای استان همدان در راستای آشناسازی دانش‌آموزان با رشته‌های مختلف گام ارزشمندی همزمان با امر علم‌آموزی آنان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول