اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه عنوان کرد

استقبال مبلغان حوزه‌های علمیه از طرح هجرت کوتاه مدت

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با اشاره به اعزام 20 هزار مبلغ در طرح هجرت کوتاه مدت تاکید کرد: با اینکه در برخی از این مناسبت‌ها اعزام بدون حق‌التبلیغ صورت گرفت با استقبال چشمگیر طلاب روبه‌رو شدیم.

استقبال مبلغان حوزه‌های علمیه از طرح هجرت کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی گفت: هم‌اکنون 3175 روحانی از مبلغان توانمند حوزه‌های علمیه در قالب اعزام بلند مدت هجرت در سراسر کشور حضور دارند.

وی افزود: در سال گذشته حدود 20 هزار نفر در قالب اعزام کوتاه مدت در مناسبت‌های مختلف تبلیغی از سوی این معاونت اعزام شدند.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه گفت: از این تعداد حدود 3 هزار نفر در تابستان، 8500 نفر در محرم‌الحرام، 6 هزار نفر در ماه مبارک رمضان و 2 هزار نفر هم در دهه سوم ماه صفر به تبلیغ اعزام شدند.

مسئول مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ اظهار داشت: این حجم از اعزام در حالی صورت گرفت که ما دچار بحران بودجه بودیم و با تلاش و همت مجموعه معاونت تبلیغ در این حد اعزام صورت گرفت.

وی تصریح کرد: نکته قابل توجه در این زمینه این است با وجود اینکه در برخی از این مناسبت‌ها، اعزام بدون حق‌التبلیغ صورت گرفت ما با استقبال طلابی مواجه شدیم که به شدت علاقمند به اعزام بودند.

نبوی با اشاره به برخی از فعالیت‌های اداره فرق و ادیان این معاونت گفت: در این اداره فعالیت‌های ارزشمندی در خصوص رصد و بررسی ادیان و فرق مختلف انجام می‌شود.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه بیان داشت: اداره مطالعات و پژوهش‌های تبلیغی این معاونت مجموعه‌ای کاربردی از روش‌ها و مهارت‌های نوین تبلیغ تدوین کرده‌اند که آماده چاپ بوده و به‌ زودی در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول