اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دوازدهمین فراخوان

70 درصد فرهنگیان کاشان پرسش‌گران برتر مهر شدند

خبرگزاری فارس: کارشناس فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: 70 درصد فرهنگیان این شهرستان که در دوازدهمین دوره جشنواره پرسش مهر شرکت کرده بودند، توانستند رتبه‌های برتر استانی را به‌دست آورند.

70 درصد فرهنگیان کاشان پرسش‌گران برتر مهر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، غلامرضا کوهی صبح امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور گسترده فرهنگیان کاشانی در فراخوان پرسش‌مهر اظهار داشت: امسال در مرحله شهرستان بیش از 300 اثر داوری شد که رقم بالایی از میزان مشارکت فرهنگیان، در یک فراخوان است.

به گفته وی، دوازدهمین دوره فراخوان پرسش مهر، در بخش‌های شعر، داستان، مقاله پژوهشی و  هنرهای تجسمی ویژه فرهنگیان برگزار شد.

این مسئول در ادامه به درخشش دانش‌آموزان کاشانی در فراخوان پرسش مهر نیز اشاره و تصریح کرد: دانش‌آموزان کاشانی نیز 130 رتبه در مرحله استانی فراخوان پرسش مهر سال‌جاری را کسب کردند که قابل توجه است.

وی بیان داشت: به منظور تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و کیفیت‌بخشی به آثار آنها، در طول سال تحصیلی 30 دوره آموزشی برای همه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره برگزار شد.

کارشناس فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به مدت یک‌هزار ساعت و در پنج بخش آموزشی اجرا شده است.

کوهی متذکر شد: هنرهای تجسمی، دستی، آوایی، هنرهای نمایشی در بخش‌های تئاتر صحنه و نمایش عروسکی و هنرهای ادبی در بخش‌های شعر و داستان، مطالعه و پژوهش، وبلاگ‌نویسی و نشریه دیواری عنوان دوره‌های آموزشی بود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول