اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد

حضور 80 درصدی فرهنگیان در برنامه‌های هفته معلم گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: بیش از 80 درصد از فرهنگیان گچساران در برنامه‌های بزرگداشت هفته مقام معلم این شهرستان حضور داشتند.

حضور 80 درصدی فرهنگیان در برنامه‌های هفته معلم گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یدالله مرادی ظهر امروز در آیین تجلیل از عوامل اجرایی و برگزار کنندگان ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در گچساران ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام محمد باقر (ع) و سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر اظهار کرد: فلسفه وجودی این جلسه تشکر و تقدیر از مخلوقی است که علم، ادب‌آموزی، معرفت، کمال و در یک کلام معلمی را گرامی و ارزش معرفی کرد.

وی معلم را خلاصه همه خوبی‌ها دانست و افزود: معلم چشمه زاینده‌ای است که علم، ادب، کمال، معرفت و فضیلت از آن جاری است.

* نخستین آیات و سوره قرآن به علم و علم‌آموزی اشاره دارد

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به دیدگاه اسلام در زمینه ارزش علم و علم‌آموزی تصریح کرد: علم و علم‌آموزی در اسلام از چنان جایگاهی برخوردار است که خداوند نخستین آیات و سوره قرآن را به علم و علم‌آموزی، قلم، دانش و کرامت انسانی اختصاص داد.

مرادی گفت: علم تنها کلمه‌ای بوده که بیش از 700 بار در قرآن در قالب‌های مختلف به کار رفته است.

وی تعدد و تکرار بیان کلمه علم در قالب‌های مختلف را در قرآن نشان از اهمیت و جایگاه علم در اسلام عنوان کرد.

مرادی ابراز داشت: در روایات و احادیث مختلفی که از ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین نقل شده است، در قداست و شأن کلام دین، از علم و علم‌آموزی سخن به میان آورده‌اند.

* میزان سنجش اقتدار کشورها تسلط بر دانش روز است

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه عصر انفجار اطلاعات با دانایی امکان‌پذیر است، بیان داشت: امروزه دانایی و تسلط بر علوم مختلف سبب ترقی و پیشرفت جامعه انسانی است.

مرادی عنوان داشت: امروزه شاخصه‌های قدرت و اقتدار با توانایی نظامی و فراوانی نیروی انسانی سنجیده نمی‌شود بلکه میزان سنجش اقتدار کشورها توانایی، دانایی در علوم مختلف و تسلط  بر دانش روز است.

 

* بیش از 293 نفر در آماده سازی برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم در گچساران فعال بودند

 

مدیر آموزش و پرورش گچساران با ارائه گزارشی از برگزاری برنامه‌های ویژه هفته معلم در گچساران عنوان داشت: برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در گچساران در مقایسه با سال‌های گذشته باشکوه‌تر و پررنگ‌تر بود.

مرادی برگزاری 11 برنامه شاد و متنوع، توجه به توان اقشار فرهنگی، برقراری ارتباط میان علم، معلم، سلامت و ارزشمداری و دیدار با خانواده معلمان متوفی فرهنگی را از جمله ویژگی‌های برگزاری برنامه‌های پاسداشت هفته معلم عنوان کرد.

وی گفت: بیش از 293 نفر از فرهنگیان و افراد غیر‌فرهنگی با 86 ساعت کار مفید آماده‌سازی برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم را بر عهده داشتند.

* تجلیل آموزش و پرورش گچساران از خبرنگار فارس

مدیر آموزش و پرورش گچساران عنوان داشت: بر اساس نظر سنجی انجام گرفته توسط آموزش و پرورش گچساران، بیش از 72 درصد از فرهنگیان از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم اعلام رضایت داشته‌اند.

وی افزود: حضور 80 درصدی فرهنگیان در برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم از دیگر ویژگی‌های شاخص برگزاری برنامه‌های امسال هفته معلم بود.

به گزارش فارس در پایان این مراسم ضمن تجلیل از 270 نفر از عوامل اجرایی و برگزار کنندگان ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم، از خبرنگار فارس به دلیل حضور فعال، پوشش و انعکاس مطلوب و کامل اخبار و برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم تجلیل و قدر‌دانی به عمل آمد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول