اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محمودآباد

170 کلاس مجهز در تابستان امسال پذیرای فرهنگیان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد گفت: شهرستان محمودآباد با تجهیز 170 کلاس در تعطیلات تابستان آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی است.

170 کلاس مجهز در تابستان امسال پذیرای فرهنگیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، نعمت‌الله فلاح ظهر امروز در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان بیان داشت: محمودآباد به جهت وجود جاذبه‌های گردشگری ساحل دریا، طبیعت منحصر به فرد و جنگل‌های متنوع آن، همه ساله با استقبال چشمگیر مسافران فرهنگی روبه‌رو می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد تصریح کرد: ایام تعطیلات تابستان فرصتی است برای همکاران فرهنگی که به شهرستان محمودآباد مسافرت می‌کنند تا با جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و طبیعی آشنا شوند و از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند.

فلاح بررسی نقاط قوت و ضعف اسکان سال‌های قبل برای خدمت هرچه مطلوب‌تر به فرهنگیان را ضروری دانست و افزود: همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا رضایت کامل مسافران فرهنگی سراسر کشور را جلب کنیم.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد، انتخاب مدارس مجری طرح، انتقال تجهیزات به مدارس، ارتقای مدارس درجه الف، نحوه و محل پذیرش اسکان، بازدید از مدارس مجری طرح ( برای رفع معایب احتمالی)، حضور فعال اعضای کشیک در ستاد اسکان، انتخاب کاربران، برگزاری جلسات مستمر با مدیران و سرایداران مدارس مجری طرح، بررسی وضعیت بهداشتی مدارس، ارائه دستورالعمل جامع اسکان و ارسال آن برای مدارس را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به همکاران فرهیخته و ارزشمند فرهنگی  ضروری دانست.

 

در ادامه جلسه کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد اسکان فرهنگیان در نوروز 91 و همچنین اقدامات انجام شده برای اسکان تابستان امسال ، ابراز داشت : بر اساس گزارش بازرسان وزارتی و استانی، محمودآباد در نوروز 90، جزو شهرستان‌های برتر استان بوده است.

اصغر فرجی برگزاری جلسات مستمر ستاد شهرستان، مدیران و سرایداران مدارس مجری طرح اسکان و بازدیدهای مستمر اعضای ستاد اسکان از مدارس مجری طرح برای رفع نواقص احتمالی را از جمله مهم‌ترین عوامل موفقیت این ستاد در ایام نوروز دانست و ابراز امیدواری کرد با همراهی و مشارکت اعضای ستاد بتوانیم همچون گذشته در خدمات‌رسانی به فرهنگیان بیش از پیش موفق باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول