اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه فصل فراغت در بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه فصل فراغت صبح امروز با حضور معاون استاندار و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در سالن آزادگان افتتاح شد.

نمایشگاه فصل فراغت در بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در این نمایشگاه 20 غرفه در نظر گرفته شده که در آن دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی با موضوع فراغت جوانان در معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

علاوه بر این در طول مدت نمایشگاه نیز نشست‌های جانبی با حضور علاقمندان و صاحبنظران برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تقدیر از برگزاری این نمایشگاه گفت: برپایی این نمایشگاه جلوه‌ای از خدمات ارزشمند دستگاه‌های اجرایی به نسل جوان است.

محمدحسن شنبدی افزود: در تبیین ضرورت توجه و اهتمام به مسئله جوانان، رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل مسئله جوانان به یک مسئله حقیقتاً ملی که نیازمند برنامه‌ریزی‌های ملی است برای درک و شناخت دست‌اندرکاران مرتبط در نظام جمهوری اسلامی ایران، کفایت می‌کند.

وی بیان کرد: بی‌شک جوانان استان بوشهر در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌اند که باید به نحوی مطلوب این موفقیت‌ها اطلاع‌رسانی شود.

معاون استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از آنجا که اوقات فراغت یکی از مهمترین بسترهای هویت‌یابی و ارتقای هویت جوانان است بیش از پیش تمرکز ستادی وزارتخانه ورزش و جوانان بر ساماندهی فعالیت‌های فراغتی را با جلب حمایت‌های قانونی، معنوی و علمی طلب می‌کند.

شنبدی گفت: نمایشگاه که یکی از رخدادهای فرهنگی در کشور به شمار می‌رود، محفلی برای تعامل اندیشه و تعالی افکار میان اقشار مختلف فرهنگی و مکانی برای آگاهی اقشار تولید کننده، مصرف‌کننده و توزیع‌کننده فرهنگ از خواسته‌ها و انتظارات یکدیگر است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در 9 محور مختلف برپا شده است اظهار داشت: فرصت‌آفرینی برای انتخاب آگاهانه مردم در بهره‌گیری از نوع و محتوای برنامه‌های فراغتی و توسعه الگوها، تثبیت جایگاه ستادی ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی اعم از الگوسازی، جریان‌سازی، اطلاع‌رسانی و هماهنگی دستگاه‌ها در موضوع اوقات فراغت و افزایش نقش ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در برقراری پل ارتباطی بین گروه‌های هدف و متولیان برنامه‌ها، اعم از دولتی و غیر دولتی از اهداف چنین نمایشگاه‌هایی است.

لازم به ذکر است نمایشگاه فصل فراغت از امروز به مدت 5 روز در سالن آزادگان در نزدیکی مجتمع فرهنگی هنری نهم دی ماه بوشهر برپاست.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول