اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

امام جمعه کاکی خبر داد

راه‌اندازی مدارس آیت‌الله میرزا احمد دشتی نجفی در کاکی

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی از راه‌اندازی مدارس آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی نجفی وابسته به حوزه علمیه قم در کاکی در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی مدارس آیت‌الله میرزا احمد دشتی نجفی در کاکی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در نشست با مسئولان کاکی اظهار داشت: این خواسته به جای مردم این شهر است که با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم در سال تحصیلی شاهد راه‌اندازی مدارس آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی‌نجفی وابسته به حوزه علمیه قم در سه مقطع دبستان، راهنمائی و دبیرستان در کاکی خواهیم بود.

وی ادامه داد: تاکنون 80 نفر دانش‌آموز ثبت‌نام کرده‌اند که در سال تحصیلی در این مدرسه در مقطع دبستان مشغول به تحصیل خواهند شد و در سال آینده نیز در مقطع راهنمایی نیز فعالیت می‌کنند.

محمدی در ادامه به روش مدیریت مدارس فوق پرداخت و گفت: این مدارس مصوّب آموزش و پرورش با حوزه علمیه است و مدیر آن را امام جمعه تعیین می‌کند و دارای روحانی مستقل از حوزه علمیه است که به صورت دائم در آنجا حضور دارند.

وی افزود: دانش‌آموزان علاوه بر درس از برنامه‌هایی مانند سفر و دیدار مراجع تقلید، سفر به اماکن زیارتی نیز برخوردار می‌شوند.

محمدی یادآور شد: فارغ‌التحصیلان این مدارس جذب حوزه می‌شوند و یا می‌توانند در دانشگاه‌ها و حتی بصورت آزاد در محیط‌های دلخواه مشغول به کار شوند.

وی در پایان گفت: امیدواریم عنصر تعهد و تقوا برای پرورش نیروهای مورد نیاز جامعه امروز به کار گرفته شده و بسترهای مناسب رشد و استعدادهای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم که زادگاه عالمان و بزرگان بوده است فراهم شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول