اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی فردوس:

اطلاع‌‌رسانی دینی نیازمند حرکت جهادی مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس گفت: برای رسیدن به حد مطلوب در عرصه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی به توان، بینش و حرکت جهادی نیاز است.

اطلاع‌‌رسانی دینی نیازمند حرکت جهادی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمد مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت‌کاری سازمان تبلیغات اسلامی در سه محور توسعه فرهنگ قرآنی، ارتقای سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی مساجد و تقابل قوی در حوزه جنگ نرم با دشمنان است.

وی افزود: در عصر حاضر دین در تمام حوزه‌های خود از جمله تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیازمند حرکت‌های جهادی از سوی عموم مردم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس با اشاره به مقام بالای تبلیغات در فرهنگ دینی و اسلامی تصریح کرد: به منظور پرداختن تخصصی و کارشناسانه به امر تبلیغات در یک تیرماه سال 60 نهادی مستقل و وابسته به ولایت فقیه شکل گرفت و پس از گذشت هشت سال از زمان تأسیس به سازمان تبلیغات اسلامی تغییر نام پیدا کرد.

مرادی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی از آغاز شکل‌گیری با هدف اعتلای فرهنگ غنی اسلامی، تبلور حیات طیبه و تبیین و گسترش شاخص‌های اعتقادی برنامه‌ریزی مدونی را تنظیم کرد.

وی وظایف سازمان تبلیغات اسلامی را 21 مورد عنوان و سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی و مردمی و تلاش در راستای اشاعه و احیای معارف تشیع با تأکید بر وحدت مذاهب اسلامی را از جمله این وظایف برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس تحقیق و بررسی در معرفی تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و سازماندهی و اعزام مبلغ در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم را از دیگر وظایف سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

مرادی اهداف عالیه این اداره را عمل به منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: امید است با اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بتوانیم در راستای اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی تلاش کنیم.

وی گفت: شیوه‌‌های تبلیغ دینی با شیوه‌های تبلیغات غربی تفاوت جوهری دارد چرا که در تبلیغات اسلامی اخلاص، تقرب الهی و نیت صادقانه از اصول اجتناب‌ناپذیر و ضروری مبلغ است و در رأس آن نیز اخلاق و رفتار صالح مبلغ قرار دارد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول