اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

استکبار به‌ دنبال بهانه‌جویی علیه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: اگر ما از دانش هسته‌ای و سایر علوم دست برداریم و هویت اسلامی خودمان را حفظ کنیم باز استکبار جهانی و صهیونیست غاصب بهانه دیگری را مطرح می‌کنند.

استکبار به‌ دنبال بهانه‌جویی علیه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار مجید اعتمادی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مذاکرات حق‌جویانه جمهوری اسلامی پیرامون مسائل هسته‌ای و رفع تحریم‌ها به خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: گروه مذاکره‌کننده ایران خواست ملت و منویات مقام معظم رهبری را با استدلال و منطق به خوبی برای افکار عمومی جهان مطرح می‌کنند و کشورهای شش‌گانه تمایلی برای داشتن فناوری هسته‌ای ایران اسلامی ندارند و سعی می‌کنند به عنوان مذاکره و گفت‌وگو وقت را تلف کنند.

اعتمادی تصریح کرد: صهیونیست‌ها که بر اکثر اعضای 5+1 سلطه دارند، آنها با اصل اسلام مشکل دارند نه با مسائل هسته‌ای و اگر ما از دانش هسته‌ای و سایر علوم دست برداریم و هویت اسلامی خودمان را حفظ کنیم باز استکبار جهانی و صهیونیست غاصب بهانه دیگری را مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های متخلف دشمنان علیه انقلاب بیان داشت: زمانی که ما بحث دانش هسته‌ای را نداشتیم در هر صورت بهترین کار این است که دست دانشمندان ما باز باشد تا به همه ابعاد علم هسته‌ای دست پیدا کنیم و با تشکیل یک سازمان قوی از کشورهای مستقل زمینه استفاده جهانی از این فناوری فراهم شود.

فرماندار انار گفت: قطعاً محوریت این اقدام باید با جمهوری اسلامی باشد و تنها راه بازدارندگی استکبار همین است در همین مذاکرات مسکو گرچه در نوع خودش کم‌نظیر است باز تهدیدات نرم دشمن آشکار است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول