اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

نوسازی مدارس دغدغه‌های آموزشی را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: نوسازی و تجهیز مدارس به امکانات جدید دغدغه‌های خانواده‌ها و والدین را در حوزه آموزشی و پرورشی برطرف می‌کند.

نوسازی مدارس دغدغه‌های آموزشی را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی شهرستان خلخال اظهار داشت: با توجه به اجرایی شدن سند تحول و استقرار نظام آموزشی باید از هم‌اکنون پیش‌بینی‌های لازم برای رفع کمبودها و نواقص فضاهای آموزشی و تجهیزات صورت بگیرد.

وی با یادآوری اینکه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی بالغ بر 900 میلیون تومان اعتبار پیش‌‌بینی شده است، تصریح کرد: با تزریق این میزان اعتبار دو باب مدرسه شبانه‌روزی و چند پروژه آموزشی در حال احداث شهرستان تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

عبداللهی در ادامه خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه‌ها بخش عمده‌ای از مشکل کمبود فضاهای آموزشی خلخال برطرف شده و از سال تحصیلی آینده خانواده‌ها و دانش‌آموزان با کمترین دغدغه به ادامه تحصیل فرزندان خود امیدوار می‌شوند.

این مسئول در ادامه ضرورت راه‌اندازی مدارس خاص در خلخال را یادآور شد و اضافه کرد: با مقاوم‌سازی مدارس و تکمیل پروژه‌‌های نیمه‌تمام امکان راه‌اندازی مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان و همچنین شاهد فراهم شده و مشکل تراکم دانش‌آموزی نیز تا حد زیادی برطرف می‌شود.

فرماندار خلخال ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را خاطرنشان کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان یک مجموعه زیربنایی در حوزه تربیت و تعالی نسل آینده وظیفه و رسالت سنگینی را بر عهده دارد چراکه به واقع پرچمدار تحول سازنده کشور است.

به گزارش فارس، در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز از ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس استعدادهای درخشان خبر داد و بیان کرد: در اکثر شهرهای استان با تلاشی که در یک سال داشتیم مدارس استعدادهای درخشان راه‌اندازی شده و از مهرماه نیز چند واحد جدید به این مجموعه‌ها اضافه می‌شود.

احمد محمودزاده گفت: برای هوشمندسازی کامل این مدارس مدیران و رؤسای نواحی و مناطق آموزشی استان پیگیر موضوع بوده و در این رابطه تلاش می‌شود فعالیت‌ها تا مهرماه به ثمر بنشیند.

وی افزود: در سال تحصیلی آینده هشت مرکز آموزشی استعدادهای درخشان در استان فعالیتش را آغاز می‌کند که امیدواریم با شرایطی که در حال مهیا شدن است از این ظرفیت در تعلیم و تربیت مطلوب استفاده شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول