اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران:

دهه فجر 48 پروژه نوسازی مدارس در مازندران رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس مازندران گفت: 48 پروژه در ایام‌الله دهه فجر در حوزه نوسازی مدارس افتتاح می‌شود.

دهه فجر 48 پروژه نوسازی مدارس در مازندران رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، پیش از ظهر  امروز مدرسه شش کلاسه فارابی روستای تجن‌کلا به صورت مشارکتی با بانک ملت در ششمین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه 48 پروژه در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: این پروژه‌ها شامل 294 کلاس درس با زیربنای 42 هزار و 825 متر مربع با اعتباری بیش از 129 میلیارد ریال است.

علی نبیان اظهار داشت: در آغاز سال تحصیلی 91 - 90 با تلاش کارکنان اداره کل نوسازی مدارس مازندران، 43 پروژه آموزشی، پرورشی و فرهنگی با 206 کلاس درس و با زیربنای 37 هزار و 500 متر مربع و اعتباری بیش از 22 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به پروژه مشارکتی مدرسه فارابی روستای تجن کلای چالوس بیان داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت یک‌ هزار متر مربع با زیربنای 750 متر به بهره‌برداری رسیده، 410 میلیون تومان اعتبار آن بوده که از این میزان 110 میلیون تومان توسط بانک ملت پرداخت شده و بقیه از محل تخریب و بازسازی تامین شده است.

مدیر آموزش و پرورش چالوس نیز در این مراسم گفت: فضای فیزیکی کیفی و استاندارد تاثیر بسیار بالایی بر میزان یادگیری و ارتقای آموزشی دانش اموزان دارد.

محمدصادق فرزیب مدرسه‌سازی را یکی از ارزشمندترین کارهای خیر و پر ثواب عنوان کرد و اذعان داشت: بانک ملت نه تنها در زمینه اقتصادی از نهادهای فعال کشور است بلکه در زمینه اجتماعی و کارهای خداپسندانه نیز پیشگام بوده و در این باره زمینه توسعه و پیشرفت آینده‌سازان را فراهم می‌کند.

وی از خدمات ارزنده اداره کل نوسازی در نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی در سطح استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول