اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل خبر داد

افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس اردبیل با 75 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در دهه فجر سال جاری پروژه‌های نوسازی مدارس با اعتبار 75 میلیارد و 170 میلیون ریال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس اردبیل با 75 میلیارد ریال اعتبار
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل، یاور وحدتی‌پور در جلسه تبیین برنامه‌های دهه فجر در اداره کل نوسازی مدارس اردبیل اظهار داشت: پروژه‌های متعددی را برای افتتاح در این دهه آماده بهره‌برداری کردیم که از این پروژه‌ها 30 پروژه مدرسه‌سازی در استان اردبیل قابل بهره‌برداری است.

وی گفت: پروژه‌های نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با حمایت خیرین مدرسه‌ساز و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل ساخت و ساز شده‌اند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان داشت: 12 پروژه از 30 پروژه مورد افتتاح در این دهه استخر، خوابگاه، محوطه‌سازی، آسفالت و تجهیز مدارس است.

وحدتی‌پور با بیان اینکه از این تعداد هشت پروژه در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: سه پروژه در پارس‌آباد، سه طرح در بیله‌سوار، پنج طرح خلخال، چهار پروژه گرمی، یک پروژه کوثر، چهار پروژه مشگین‌شهر و یک پروژه نیز در نیر افتتاح می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این پروژه‌ها 102 کلاس درس و فضاهای دیگری مانند کتابخانه، زمین و سالن ورزشی، نمازخانه، کارگاه و آزمایشگاه را شامل می‌شوند که در مجموع دارای 15 هزار و 791 مترمربع زیربنا است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: برای ساخت و اجرای این پروژه‌های مدرسه‌سازی و آموزشی در مجموع مبلغ 75 میلیارد و 170 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول