اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تحقق صددرصدی شیفت صبح مدارس

نوسازی مدارس پروژه‌های آموزشی باشت را زودتر تحویل دهد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش باشت گفت: کمیته ساماندهی فضا در باشت تصمیم گرفته صددرصد ‌مدارس به شیفت صبح منتقل شوند که در این راستا به همکاری بیشتر اداره‌کل نوسازی مدارس برای تحویل پروژه‌های در حال احداث نیاز داریم.

نوسازی مدارس پروژه‌های آموزشی باشت را زودتر تحویل دهد

امیدوار رضاپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم زنگ سپاس با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه منطقه باشت در یکی از مدارس این شهرستان به صورت نمادین برگزار خواهد شد.

رضاپور به تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته معلم اشاره کرد و گفت: تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان فعال در بخش‌های آموزشی و تربیتی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با حضور خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

دیدار با امام جمعه شهرستان و همچنین دیدار با جمعی از فرهنگیان و معلمان نمونه شهرستانی و استانی به نمایندگی از فرهنگیان و توزیع کارت تبریک و شاخه گل بین فرهنگیان در مدارس از دیگر برنامه‌هایی بود که رضاپور به آن‌ها اشاره کرد.

رضاپور عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی بین فرهنگیان و تجلیل از تیم‌های برگزیده در طول هفته همچنین همایش پیاده‌روی برای فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها در تاریخ 15 اردیبهشت که در این همایش به قید قرعه به 50 نفر جوایزی اهدا می‌شود از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی ابراز داشت: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از آثار شهید مطهری بین فرهنگیان و تجلیل از نفرات برتر، جشن عمومی و تجلیل از فرهنگیان و معلمین برتر شهرستان در 16 اردیبهشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آموزش ‌و پرورش از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

رضاپور در ادامه با اشاره به استعدا‌دهای معلمین و دانش‌آموزان این شهرستان‌ افزود: در جشنواره‌های الگوهای تدریسی که در مرکز استان برگزار شد دو نفر از معلمین ما رتبه اول و سوم را کسب کردند.

وی افزود: همچنین با شرکت دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی هنری در شهرستان چرام 12 نفر از دانش‌آموزان ما در بخش‌های مختلف مقام‌های برتر استان را به دست آوردند.

رضاپور‌ گفت: کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی این شهرستان برای سه سال متوالی است که رتبه اول را در استان به دست می‌آورند.

رئیس اداره آموزش و پرورش باشت عنوان کرد: کمیته ساماندهی فضا در شهرستان باشت تصمیم گرفته که 100 درصد  مدارس به شیفت صبح منتقل شوند که در این راستا به همکاری بیشتر اداره‌کل نوسازی مدارس جهت تحویل پروژه‌های در حال احداث نیاز داریم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول