اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعداد مدارس مقاوم سازی شده

نوسازی مدارس خراسان شمالی در کشور دوم شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: این اداره کل در اجرای پروژه‌های مقاوم سازی در کشور رتبه دوم را کسب کرد.

نوسازی مدارس خراسان شمالی در کشور دوم شد
ابوالقاسم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: نوسازی مدارس این استان همچنین در شاخص تعداد پروژه‌های تحویلی در 6 ماه نخست امسال عنوان دهم را در کشور کسب کرده است.
وی توفیقات حاصل شده را مرهون مشارکت‌ها، تلاش‌ها و حمایت‌های مسئولان استان و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس خراسان شمالی عنوان کرد.
بابایی با اشاره به اینکه کسب رتبه دوم کشوری در شاخص تعداد مدارس مقاوم سازی شده به خاطر اجرای 49 پروژه مقاوم سازی در خراسان شمالی بوده است، تصریح کرد:‌ این مدارس در مناطق شهری و روستایی استان مقاوم سازی شده‌اند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی همچنین با بیان اینکه 62 پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی با 349 کلاس درس و زیربنای 27 هزار و 493 متر هم اکنون در دست اجراست، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها تحویل آموزش و پرورش شده است.
وی خاطرنشان کرد: از دو هزار و 544 کلاس درس تخریبی که در سال 85 در برنامه تخریب و بازسازی قرار داشته، 650 کلاس درس آن از همان سال اجرایی شده است که با اعتبارات سال جاری نیز مقاوم سازی 130 کلاس درس آغاز شده که پیش بینی می‌شود 780 کلاس درس تا اوایل سال تحصیلی آینده تحویل آموزش و پرورش شود.
178 هزار دانش‌آموز در سطح مدارس خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول