اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی استان اردبیل خبر داد:

افزایش 33 درصدی اعتبارات نوسازی مدارس اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از افزایش 33 درصدی اعتبارات استانی و 3.5 برابری اعتبارات ملی در بخش نوسازی مدارس استان اردبیل خبر داد.

افزایش 33 درصدی اعتبارات نوسازی مدارس اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس در اردبیل اظهار داشت: این افزایش اعتبارات در بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده کارها، اتمام پروژه‌های در دست اجرا در حداقل زمان ممکن، رویکرد تک شیفته کردن مدارس، شاداب‌سازی و ایجاد فضای با نشاط و توسعه استخرهای آموزشی و سالن‌های ورزشی با نگرش ویژه‌ای دنبال می‌شود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: از ابتدای تشکیل خیرین مدرسه‌ساز در استان اردبیل تا کنون 317 پروژه در قالب یک هزار و 320 کلاس درس در این استان احداث شده و یا در حال ساخت است. 
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: از این تعداد، 34 پروژه در قالب 163 کلاس درس در دست اجراست.
وحدتی‌پور ادامه داد: خیرین نیز تعداد دو باب واحد آموزشی شبانه‌روزی، پنج باب نمازخانه، دو باب کارگاه و دو باب کتابخانه و آزمایشگاه نیز در استان اردبیل احداث کرده‌اند.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل خاطرنشان کرد: از بدو تشکیل اداره کل نوسازی در استان اردبیل تعداد 737 پروژه در قالب 3هزار و 373 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 311 میلیارد تومان احداث شده و اعتبار امسال از یک جهش مناسبی برخوردار است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول