اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کشور؛

همدان رتبه ششم نوسازی مدارس را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی تعمیر، تجهیز و مدارس استان همدان از کسب رتبه ششم کشوری همدان در نوسازی مدارس خبر داد.

همدان رتبه ششم نوسازی مدارس را کسب کرد
ابراهیم امینی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ارزیابی عملکرد اداره کل نوسازی مدارس به صورت کشوری و بر اساس 10 شاخص انجام می‌شود.
وی اعتبارات مورد نیاز، کیفیت، در دسترس بودن امکانات و مدت و نحوه اجرای پروژه‌ها را به همراه سایر مباحث از برنامه‌های مدون و اجرایی توسط معاونت ارزیابی و راهبردی رئیس جمهور عنوان کرد.
مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به مباحث و شاخص‌های مذکور توانستیم در بین 30 استان کشور رتبه ششم نوسازی مدارس را کسب کنیم.
وی بیان کرد: همچنین اداره کل نوسازی توانسته در ارتباط با طرح تحول اداری و ارزیابی میان 43 دستگاه اجرایی استان رتبه چهارم را در میان سایر ادارات به خود اختصاص دهد.
امینی‌فرد ادامه داد: در مجموع از سال 85 تا کنون بیش از 94 میلیارد تومان خروجی هزینه را صرف احداث پروژه‌های مربوطه کرده و بالغ بر 5 هزار کلاس درس را  تحویل آموزش و پرورش داده‌ایم.
وی تصریح کرد: گاهی در این میان مشکلاتی نیز وجود دارد که منکر آن نیستیم اما آنچه مهم است عملکرد مطلوب چند ساله ما به ویژه در دولت نهم و دهم است.
مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس همدان سفرهای ریاست جمهور و هیئت همراه را در ارتقای روحیه مسئولان و شهروندان بسیار مؤثر خواند و بیان کرد: حضور چشمگیر و صمیمانه رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان می‌تواند در کسب اعتبارات عمرانی و پژوهشی استان تأثیر بسزایی داشته  و مدیران را مجبور کند تا به تعهدات خود عمل کنند چرا که روزی عملکرد آنها توسط شخص رئیس جمهور مورد بازدید قرار می‌گیرد.
وی گفت: اعتبار ما در سفر اول ریاست جمهوری به استان 13 میلیارد و 700 میلیون تومان، در سفر دوم 10 میلیارد تومان و در سفر سوم 122 میلیارد تومان است که صرف احداث 100سالن ورزشی، 12 استخر شنای دانش‌آموزی می‌شود.
امینی‌فرد بیان کرد: پروژه‌های بسیار خوبی نیز در ارتباط با نمازخانه‌ها و تجهیز مدارس داریم که امید می‌رود بتوانیم این طرح‌ها را به خوبی اجرا و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
انتهای پیام؛/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول