اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

سازمان نوسازی مدارس برای خراسان شمالی 25 میلیارد تعهد کرد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به نشست اخیر با سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: این سازمان برای مقاوم سازی مدارس این استان امسال 25 میلیارد تومان تعهد کرده است.

سازمان نوسازی مدارس برای خراسان شمالی 25 میلیارد تعهد کرد
احمدرضا عفتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: بر همین اساس قرار شده تا امسال 12 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار به همین منظور اختصاص دهند.
وی تصریح کرد: در مرحله دوم نیز 12 میلیارد و 600 میلیون تومان طی سال 91 برای اجرای طرح‌های مقاوم سازی و تخریب و بازسازی مدارس در اختیار استان قرار می‌گیرد.
عفتی با اشاره به اینکه در قالب اجرای این طرح هزار و 664 مدرسه تخریبی در استان ظرف سه سال مقاوم سازی و به اتمام می‌رسند، افزود: اعتبارات استانی نیز با نظر خاص استاندار به بخش مقاوم سازی مدارس اختصاص یافته است.
وی یکی دیگر از مصوبات نشست با مسئولان سازمان نوسازی مدارس را تقدیم اعتبار برای اجرای ساختمان اداری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس عنوان کرد و گفت:‌ در این راستا 500 میلیون ریال اعتبار تأمین تا این پروژه‌ها در سایت اداری و همچنین مدرسه سعدی اجرایی شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه هم اکنون این ادارات در ساختمان‌های آموزشی فعالیت‌های اداری دارند، اظهار داشت: پس از تکمیل و افتتاح این پروژه‌ها ادارات کل یاد شده مکلف بوده تا پس از تخلیه این فضاها را برای انجام فعالیت‌های آموزشی اختصاص دهند.
وی در بخش دیگری با اشاره به نشست با وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد تا قطعه سه باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان نیز اجرایی شود.
عفتی با اشاره به اینکه قطعه اول این مسیر به طول 33 کیلومتر در مسیر بجنورد به آشخانه در حال اجراست، گفت: طبق برنامه 15 کیلومتر از این مسیر باید تا سال آینده آسفالت و تحویل شود.
وی همچنین با اشاره به اجرای عملیات تطویل باند فرودگاه بجنورد اظهار داشت: برای اجرای این پروژه مشکل خاصی وجود نداشته و این پروژه توسط پیمانکار در حال اجرا است.
وی پیش بینی کرد تا تطویل باند فرودگاه بجنورد و ترمینال بین‌المللی فرودگاه بجنورد طبق برنامه اجرا و به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول