اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اراک:

نمایندگان مجلس برای رفع بیکاری در استان مرکزی چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اراک خواستار توجه نمایندگان مجلس برای رفع بیکاری موجود در استان شد.

نمایندگان مجلس برای رفع بیکاری در استان مرکزی چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اشرف بهادری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان با اعضای شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: امروز بیکاری در استان بیداد می‌کند، این در حالی است که استان مرکزی یک استان صنعتی است و از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مدیران و جوانان بومی لایقی در استان وجود دارد که می‌توانند در بخش‌های مختلف مشغول به کار شوند، مدیران غیر بومی هر اندازه هم لایق و کارآمد باشند، زمانی که به استان می‌آیند خواه‌ناخواه عده‌ای را با خود به استان می‌آورند که این موضوع باعث از بین رفتن فرصت‌های کاری برای جوانان و مدیران بومی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به طرح الحاق شهرهای سنجان و کرهرود به شهر اراک بیان داشت: این طرح اگر بدون تزریق اعتبارات لازم صورت گیرد نه تنها ثمره‌ای برای اراک نخواهد داشت، بلکه موجب خواهد شد الحاق این مناطق که اکثر کوچه‌های موجود در آنها حالت روستایی دارند، مشکلات اقتصادی و فراوانی برای شهر تحمیل کنند.

بهادری از طلب 24 میلیارد تومانی شهرداری اراک از دستگاه‌ها خبر داد و گفت: در شرایطی که شهرداری برای تامین درآمدهای خود با مشکلات و چالش‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند دستگاه‌های مختلف بیش از 24 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند که اگر این بدهی به شهرداری پرداخت شود تحول بزرگی در شهر به وجود خواهد آمد، اما متاسفانه این بدهی مربوط به چندین سال گذشته است که تاکنون بلاتکلیف مانده و می‌طلبد نمایندگان در این زمینه به یاری شهرداری بشتابند.

وی در ادامه خواستار عنایت ویژه نمایندگان به اجرای طرح 55 متری، طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر اراک، اجرای قانون مدیریت شهری، حمایت از صنایع و... شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول