اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

مهم‌ترین معضل استان کرمانشاه بیکاری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین معضل استان کرمانشاه بیکاری است.

مهم‌ترین معضل استان کرمانشاه بیکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما امروز در نشست با ائمه جمعه اهل تسنن استان کرمانشاه که در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد، بیان داشت: اگر همه مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان اجرا شود بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی ما که مهم‌ترین آن اشتغال جوانان است برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: ائمه جمعه باید با جدیت و پشتکار این مصوبات را پیگیری کنند و همه دستگاه‌ها موظف هستند که این مصوبات را در اولویت کارهای خود قرار دهند که قطعا دستورالعملی بالاتر از این وجود ندارد و ائمه جمعه نیز باید این نکته را به مسئولان مربوطه برای تسریع در اجرا تاکید کنند.

علما ادامه داد: مهم‌ترین معضل استان کرمانشاه بیکاری است که این موضوع در کرمانشاه با استان‌های دیگر قابل مقایسه نیست و به فرمایش مقام معظم رهبری 35 درصد بیکاری در استان ما یک وضعیت بحرانی است که نباید همچون استان‌های دیگر دیده شود.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به ساخت و احیای مدارس علوم دینی اهل سنت تاکید کرد و گفت: یکی دیگر از وظایف ائمه جمعه ساخت، توسعه و احیای مدارس علوم دینی شهرستان و شهر خود است که بتوانند طلبه‌های بزرگ و با بصیرتی را تحویل جامعه بدهند.

وی همچنین به برگزاری نشست‌های تبادل نظر و همدلی بین شیعه و سنی تاکید داشت و اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر انجام چنین جلساتی تاکید بسیاری داشتند و باید بتوانیم چنین جلساتی را بیش از این در استان مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول