اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی آمل:

واردات گوشت مازندران از استان‌های دیگر متوقف شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل گفت: بیشترین واردات گوشت مازندران از سیستان و بلوچستان بود که این روند به دلیل بروز بیماری متوقف شده است.

واردات گوشت مازندران از استان‌های دیگر متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عباسعلی زمانی صبح امروز در ستاد تنظیم بازار این شهرستان قیمت جدید شن و ماسه در کارگروه استانی تصویب شده است و در آمل نیز اعمال می‌شود، اظهار داشت: افزایش بیش از این میزان منجر به تخلف و مجازات می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل افزایش قیمت نان نظارت‌ها بر واحدهای خبازی افزایش یافته است، افزود: تعدادی از واحدهایی که اقدام به تعطیلی خودسرانه کرده بودند با قاطعیت برخورد شد و این واحدها به دلیل امتناع از عرضه کالا دارای پرونده تعزیراتی شدند.

زمانی با بیان اینکه در سایر استان‌های کشور به ازای هر یک‌هزار و 300 نفر یک نانوایی وجود دارد، ادامه داد: در مازندران این میزان به ازای  هر 750 یک نانوایی است که این موجب کاهش میزان درآمد نانوایان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در خرداد ماه 27 مورد بازرسی از واحدهای خبازی صورت گرفته است، گفت: کم‌فروشی و گران‌فروشی عمده تخلفات این واحدها بود که منجر به جریمه 15 میلیون و 234 هزار ریالی این واحدها شده است.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل با اعلام اینکه در این ایام قیمت مرغ و گوشت قرمز و تخم‌مرغ در شهرستان افزایش قیمت نداشته است، بیان کرد: این قیمت‌ها نسبت به هفته‌های گذشته در شهرستان تثبیت شده است.

وی با بیان اینکه در خرداد ماه 2 هزار و 560 واحد صنفی در آمل بازرسی شده است، تصریح کرد: برای این تعداد 286 مورد تخلف ثبت شده و به ارزش 107 میلیون و 258 هزار ریال جریمه برای آنها در نظر گرفته شده است.

زمانی با اعلام اینکه اینکه به دلیل بروز بیماری واردات گوشت مازندران از استان‌های دیگر متوقف شده است، یادآور شد: بیشترین واردات گوشت مازندران از سیستان و بلوچستان بود که این روند متوقف شده است.

وی تصریح کرد: قیمت تمامی کالاها به واحدهای تولیدی اعلام شده است و اگر واحدی قصد افزایش قیمت داشته باشد باید برای رصد قیمتی به اداره بازرگانی مراجعه کند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول