اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح خبر داد

اختصاص 1200 میلیارد تومان برای درمان خانواده نیروهای مسلح

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: در سال جاری یک هزار و 200 میلیارد تومان برای درمان خانواده نیروهای مسلح اختصاص داده شده است.

اختصاص 1200 میلیارد تومان برای درمان خانواده نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین دقیقی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی نیروهای مسلح هستند و حدود 600 هزار بازنشسته را نیز حمایت می‌کنیم.

وی افزود: با وجود 600 هزار بازنشسته، سالانه 7 هزار میلیارد تومان به بازنشستگان نیروهای مسلح حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل تامین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به خدمات این نهاد در بخش درمان اولیه و مکمل تصریح کرد: با وجود اینکه صندوق‌های بازنشستگی از پایه‌های توسعه هر کشور هستند اما در کشور ما کمتر از 5 درصد درآمدهای کل کشور از صندوق‌های تامین اجتماعی است.

دقیقی گفت: در استان بوشهر 7 هزار و 75 بازنشسته نیروهای مسلح داریم و ماهانه یک میلیارد تومان بابت درمان در بوشهر هزینه و 5 برابر درمان حقوق پرداخت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: استان بوشهر به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فردی که دارد برای همه خیلی مهم و با اهمیت است و عنوان استان ولایتمدار و دارالحماسه برازنده مردم این دیار است.

مدیرعامل تامین اجتماعی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: توسعه بدون داشتن منابع انسانی غیرممکن است و نیروهای مسلح گنجینه بزرگی از منابع انسانی هستند و باید از توان آنان به بهترین نحو استفاده کرد.

دقیقی افزود: تلاش ما امنیت خاطر نیروهای مسلح است و سعی داریم این کار را به بهترین وجه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: رسالت ما پشتیبانی و خدمات درمانی، بیمه و توجه به بازنشستگان است و آمادگی داریم برای ساخت بیمارستان در بوشهر به مسئولان این استان کمک کنیم.

مدیرعامل تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: برای درمان جانبازان و خانواده‌های آنان 500 میلیارد تومان اعتبار درخواست کردیم که در سال جاری 90 میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

در پایان این آیین از خدمات عبدالعظیم حق‌پناه قدردانی و عبدالرضا حق‌پرور به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر منصوب شد.

همچنین عبدالحمید محمد کرمی نیز به‌ عنوان رئیس سازمان امور بازنشستگان نیروهای استان بوشهر منصوب شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول