اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل مطرح کرد

فرصت 2 ماهه برای جمع‌آوری موادنیروزا در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: فرصت 2 ماهه به واحدهای عرضه موادنیروزای مجاز و غیرمجاز داده شده است تا نسبت به جمع‌آوری این مواد اقدام کنند.

فرصت 2 ماهه برای جمع‌آوری موادنیروزا در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در نشست شورای بهداشت این شهرستان با تاکید بر اینکه فضای شهری زیبنده آلودگی‌های ناشی از حیوانات وحشی نیست، بیان کرد: از کمبود امکانات در این زمینه باخبریم اما نمی‌توانیم اجازه دهیم این وضعیت در شهر ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهای توسعه هر جامعه‌ای مراقبت‌های بهداشتی است، بیان کرد: در آستانه فصل تابستان نظارت بر بازار تغذیه از بروز بسیاری بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.

رئیس شورای بهداشت شهرستان آمل با اعلام اینکه نظارت بر مهمان‌سراها و مهمانپذیرها به ویژه در بخش لاریجان و امامزاده عبدالله(ع) حتما باید صورت گیرد، گفت: بیشترین مسافران مازندران از محور هراز وارد استان می‌شوند و این امر ضرورت نظارت‌های بهداشتی را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه جمعیت شناور شهرستان آمل در فصل تابستان به بیش از 70 هزار نفر در این فصل می‌رسد، تصریح کرد: این جمعیت نیازمند مراقبت‌های فصلی است که باید صورت گیرد.

اکبرزاده با اعلام اینکه جمع‌آوری زباله در این بخش‌ها از دغدغه‌های اصلی ما است، افزود: حمل گوشت به صورت غیربهداشتی نیز اگر چه به چشم نمی‌آید باید به سرعت کنترل و ساماندهی شود.

وی با تاکید بر اینکه به شدت در مقابل واحدهای پذیرایی غیرمجاز ایستاده‌ایم، اظهار داشت: اگر این واحدها با مهلت داده شده وضعیت خود را اصلاح نکنند قطع به یقین پلمب می‌شوند.

فرماندار آمل با اعلام اینکه نظارت بر دستفروش‌های محصولات غذایی نیز باید شدت یابد، گفت: فرصت دو ماهه به واحدهای عرضه مواد نیروزای مجاز و غیرمجاز داده شده است تا نسبت به جمع‌آوری این مواد اقدام کنند.

به گفته وی در صورت ارائه دوباره این مواد، این واحدها پلمب می‌شوند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه مراقبت‌های بهداشتی باید در طول سال مداوم انجام شود، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم به زودی معضل سگ‌های ولگرد در شهرستان را رفع کنیم.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول