اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار همدان خبر داد

برخورد با دستگاه‌های بی‌توجه به سلامت آب و غذا

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: با دستگاهی که در رابطه با بحث مهم سلامت و امنیت آب و غذا کوتاهی کند برخورد جدی می‌کنیم.

برخورد با دستگاه‌های بی‌توجه به سلامت آب و غذا

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری صبح امروز در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان با اشاره به ارائه گزارش طرح بسیج سلامت نوروزی دو دستگاه مرکز بهداشت و تعزیرات، به این کارگروه اظهار کرد: ادارات دیگری که تاکنون اقدام به ارسال این مهم نکرده‌اند، دیگر نیازی به ارائه گزارش ندارند که بر این اساس نیز باید به آن‌ها تذکر داده شود.

وی با اشاره به غیبت برخی از دستگاه‌های مرتبط با کارگروه با وجود دعوت قبلی (نظیر میراث فرهنگی) تصریح کرد: کارگروه سلامت و امنیت غذایی جلسه بسیار مهمی در ارتباط با سلامت آب و غذا است که با این وصف اداراتی که در راستای حضور در این جلسه کوتاهی کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان افزود: با دستگاهی که در رابطه با بحث مهم سلامت و امنیت آب و غذا کوتاهی کند برخورد جدی می‌کنیم و در این راستا نیز با کسی تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه حضور اعضای کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در راستای نتیجه‌گیری و مشورت‌ بسیار مهم است، عنوان کرد: بحث سلامت امنیت آب و غذا در فصل تابستان بسیار جدی‌تر از فصول دیگر است.

قنبری با اشاره به بحث وانت‌بارهای بدون مجوز نیز بیان کرد: این بحث مقوله ریشه‌داری است که در این زمینه مباحث مختلفی سبب شده مسئولان شهرستان و استان در مقابل آن کوتاه بیایند که از جمله آن بحث اشتغال است اگر چه این بحث خیلی مرتبط با کارگروه سلامت و امنیت غذایی نمی‌شود.

نایب رئیس مجمع امور صنفی همدان نیز با اشاره به بحث نماینده شهرداری مبنی بر اینکه واحدهای صنفی و مغازه‌ها عمده‌ترین بحث در زمینه سد معبر را ایجاد کرده‌اند، عنوان کرد: اینکه فقط کسبه در شهر سد معبر می‌کنند درست نیست چرا که در حال حاضر سرتاسر شهر پر از وانت‌بارهای فاقد مجوز است که سد معبر کرده‌اند.

علیرضا شمس با تأکید بر لزوم قانومند کردن وانت‌بارهای سیار در شهر، تصریح کرد: اگر وانت‌بارها قانونمند شوند بازارچه‌ها نیز رونق خواهد گرفت که بر این اساس امر ساماندهی وانت‌بارها باید پیگیری شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به بحث ساماندهی فروشندگان میوه و تره‌بار، ایجاد چند بازارچه میوه و تره‌بار را در سطح شهرستان همدان خواستار شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول