اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرمانده انتظامی کرمان:

توسعه امنیت و سلامت جامعه نیازمند پشتوانه علمی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به معضلات موجود در جامعه، باید با پشتوانه علمی برای توسعه امنیت و سلامت جامعه گام برداریم.

توسعه امنیت و سلامت جامعه نیازمند پشتوانه علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان صبح امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه میان دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های کاری نیروی انتظامی در بخش‌هایی مانند سلامت و امنیت، امضا این تفاهمنامه در راستای نتیجه‌گیری بیشتر از انجام این فعالیت‌ها است.

وی عنوان کرد: تلاش‌های خوب و هم‌سویی در راستای ایجاد امنیت و سلامت جامعه برداشته می‌شود و هرچه این همکاری‌ها علمی‌تر و تعاملات نزدیک‌تر باشد به طور قطع نتیجه بهتری حاصل می‌شود.

چناریان با اشاره به موقعیت جغرافیایی و وسعت استان کرمان ابراز داشت: با عقد این تفاهم‌نامه و انجام فعالیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی فعالیت‌های نیروی انتظامی ‌در حوزه‌های پیشگیرانه، مقابله و اقدامی و علمی هماهنگ و هدفمند می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات پیشگیری از آسیب‌ها مصون‌سازی دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر است.

چناریان با تأکید بر انجام تعاملات نیروی انتظامی با دستگاه‌های مختلف‌ گفت: با توجه به موضوعاتی مانند بررسی علل حوادث و سوانح ترافیکی، امداد و نجات، آسیب‌های اجتماعی و مصرف مواد مخدر، علوم پزشکی در بخش علمی و پژوهشی بسیار می‌تواند کمک کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: نیروی انتظامی در عرصه پژوهشی به خوبی وارد عمل شده است، به عنوان مثال این نیرو از انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی‌ حمایت می‌کند.

وی افزود: همچنین بعضی از بخش‌های نیروی انتظامی مانند پلیس راهنمایی و رانندگی و مبارزه با مواد مخدر نیازمند پشتوانه علمی هستند و هرچه بتوانیم سطح علمی را در این حوزه‌ها افزایش دهیم، اثر‌بخشی بهتری دارد.

چناریان اظهار داشت: با توجه به معضلات موجود در جامعه، باید با پشتوانه علمی برای توسعه امنیت و سلامت جامعه گام برداریم.

‌وی با بیان اینکه 80 درصد فعالیت‌های پیش رویکرد فرهنگی و اجتماعی دارد، بیان داشت: امروز هجمه دشمن از جنگ سخت و نظامی خارج شده و فعالیت‌های خود را بر‌اساس فعالیت‌های اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی گذاشته است.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول