اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رودهن

نخستین پایگاه سلامت گردشگران در شرق تهران راه‏اندازی می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز جراحی محدود رودهن از راه‏اندازی نخستین پایگاه سلامت گردشگران شرق استان تهران در آینده‏ای نزدیک در رودهن خبر داد.

نخستین پایگاه سلامت گردشگران در شرق تهران راه‏اندازی می‏شود

ارجمند نکویی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اجرای این طرح، کمکی برای امور فرهنگی و گردشگری محسوب می‏شود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح که در شرف عملیاتی شدن امور مقدماتی خود قرار دارد، گردشگران حاضر در منطقه می‏توانند از مزایای درمانی نخستین مرکز جراحی محدود شرق استان تهران بهره‏مند شوند.

نکویی با اشاره به برخی امکانات نخستین مرکز جراحی محدود شرق استان تهران خاطرنشان کرد: همه سعی متولیان راه‏اندازی این مرکز، بر ایجاد آخرین امکانات پزشکی روز جهان برای ارائه شایسته‏ترین خدمات به مردم معطوف است.

رئیس مرکز جراحی محدود رودهن ادامه داد: اورژانس شبانه‏روزی یکی از اصلی‏ترین امکانات موجود در این مرکز قلمداد می‏شود.

وی اضافه کرد: داروهای لازم برای رسیدگی به مصدومان و مجروحان اورژانسی این مرکز به طور کامل پیش‏بینی شده است.

نکویی با اشاره به دیگر امکانات این مرکز خاطرنشان کرد: علاوه بر این، دستگاه رادیولوژی نیز از بهترین شرکت‏های سازنده آن خریداری شده است و به‌زودی راه‏اندازی می‏شود.

رئیس مرکز جراحی محدود رودهن ادامه داد: دستگاه سونوگرافی، دستگاه او.پی.جی دیجیتال، سنجش تراکم استخوان در بخش آزمایشگاهی، ماموگرافی و اورولوژی نیز در این مرکز راه‏اندازی شده یا در آینده به بهره‏برداری می‏رسد.

وی از وجود امکانات کامل برای انجام جراحی‏های بی‏نیاز از ملزومات آی.سی.یو و سی.سی.یو در نخستین مرکز جراحی محدود شرق استان تهران خبر داد.

نکویی تصریح کرد: بدین ترتیب، جراحی‏هایی مانند دهان و دندان، چشم و ... با استفاده از سه اتاق عمل، 10 تخت بستری و سه تخت ریکاوری قابلیت اجرا دارد.

رئیس مرکز جراحی محدود رودهن از به‏کارگیری متخصصان و پزشکانی ماهر و متخصص در این مرکز درمانی خبر و ادامه داد: علاوه بر این، دو دستگاه آمبولانس برای این مرکز در نظر گرفته شده است که به زودی مستقر می‏شوند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول