اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

دوچرخه‌سواری زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ سلامت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: ایجاد مسیرهای دوچرخه‌سواری زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ سلامت جامعه است.

دوچرخه‌سواری زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ سلامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز نخست مسیر دوچرخه‌سواری پارک مردم اظهار کرد: این حرکت بسیار ارزشمند است و امیدواریم که در نگاه بعدی همراهی همه مدیران باشد تا بدین طریق نشاط جامعه حاصل شود.

وی با بیان اینکه مدیران باید به طور شایسته و مطلوب در جامعه باشند، افزود: برای رسیدن به حقوق شهروندی نیاز است که همدیگر را خوب پیدا کنیم و در این راستا زمینه آماده است و ما باید در این فضای امید حرکت کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: باید برای کاهش کم و کاستی‌ها همدلی داشته باشیم و این مسیر دوچرخه‌سواری می‌تواند برای مقابله با آسیب‌هایی که پیش رو داریم، مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از دوچرخه در سطح شهر، اظهار کرد: فرهنگی را باید بسازیم که در درون فرهنگ، سلامت شهروندان را ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز اظهار کرد: فرهنگ دوچرخه‌سواری باید در جوامع شهری جا بیفتد تا از این طریق بسیاری از حوادث و آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

سیداحمد حسنی‌حلم با بیان اینکه سایت کنونی دوچرخه‌سواری سایتی تفریحی است، گفت: جوانان و نوجوانان می‌توانند با استفاده از این سایت هم تفریح و هم ورزش کنند که همین امر در بحث ترافیکی نیز نقش دارد.

وی بیان داشت: در آینده نزدیک رینگ نخست خیابان‌های شهر پیاده‌راه می‌شوند که باید برای این پیاده‌راه‌ها مسیر دوچرخه ایجاد شود تا از وسایل نقلیه موتوری دیگر استفاده نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر لزوم ایجاد چنین طرحی برای بانوان نیز ابراز داشت: با مساعدت اداره تربیت‌بدنی باید سایت تفریحی برای خانم‌ها نیز ایجاد شود چرا که نیمی از جمعیت را بانوان تشکیل می‌دهند که باید حقوق آنها نیز در این امر دیده شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول